پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی محصولات کشاورزی در ایران


تاریخ نشر : ۸۴۰۸۰۸
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۷۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۵۴۹-۴۸-۵
رده دیویی : ۳۳۸.۱۷
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
ویراستار : خزین - بهرام
نویسنده : نجفی - بهاالدین
نویسنده : کاظم‌نژاد - مهدی

کتاب حاضر به بررسی بازاریابی برخی محصولات زراعی در ایران، بازاریابی محصولات کشاورزی، و بازاریابی شیر و گوشت به همراه تعریف مفاهیم بازاریابی اختصاص دارد. نگارنده در بخش پایانی نیز تحلیلی بر تجارب ایران و چند کشور منتخب در زمینه‌ی بازاریابی محصولات کشاورزی فراهم آورده است.