یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا


جایگاه­یابی رقابتی


جایگاه­یابی رقابتی
چه چیزی محصولات، خدمات و شرکت شما را از رقیبتان متمایز می­سازد؟ چه ارزشهایی را ایجاد می­کنید و این ارزش­ها چه تفاوتهایی با جایگزین­های خود دارند؟
جایگاه­یابی رقابتی، تعریف می­کند که سازمان شما چه گونه ارایه و ایجاد ارزش برای بازار خود را از دیگران متمایز می­سازد. این کار، به معنی مشخص ساختن نقطه­ی حضور سازمان در عرصه رقابت و فعالیت سازمان بر اساس آن استراتژی است. یک استراتژی مناسب در این زمینه، موارد زیر را در خود دارد:
منبع : بانک مقالات تخصصی شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی


همچنین مشاهده کنید