پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024


مجله ویستا


کودکان استثنائی: اثربخشی آموزش شیوه چند حسی در اختلال خواندن و نوشتن


کودکان استثنائی: اثربخشی آموزش شیوه چند حسی در اختلال خواندن و نوشتن
نویسنده : حق‌پرست - حمید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۸/۰۵
رده دیویی : ۳۷۱.۹۲۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : LC۴۶۰/۱/ح۷ک۹
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱۰
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۵۲۶-۰۴-۴

در دهمین جلد از مجموعه حاضر که با هدف آموزش شیوه صحیح برخورد با کودکان استثنایی و پی‌گیری ناتوانایی‌های آن‌ها تدوین شده, عرضه الگویی صحیح از روند رفتارها در مقابل کودکان استثنایی فراهم آمده است, همچنین مقوله اثر بخش آموزش شیوه چند حسی در اختلال خواندن این کودکان بررسی و تحلیل شده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: 'راهبردهای شناختی و راهبردهای فرا شناختی', 'مهارت‌های زبانی', 'کمیته مشارکت ملی در مورد ناتوانی‌های یادگیری (NGCLD)' و 'بررسی نظریه‌های پیشین ناتوانی یادگیری'.