چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی و مدیریت بازار
نویسنده : رنجبریان - بهرام
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۱/۰۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۲۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۸-۰۳۹-۱
کتاب مشتمل است بر بازاریابی, نیز مباحثی درباره ارتباط بین سازمان و بازار .دانشجویان مقاطع مختلف رشتههای مدیریت و اقتصاد بازرگانی کتاب را با این مولفهها مطالعه میکنند : ((آشنایی با بازاریابی و مدیریت بازار)), ((سیستم بازاریابی و محیط بازار)), ((بازار مصرف کننده و رفتار خرید)), ((بازراهای صنعتی)), ((سیستمهای اطلاعات بازاریابی)), ((برنامهریزی راهبردی بازاریابی)), ((تعیین راهبردهای بازاریابی)), ((ابزار برنامهریزی راهبردی بازاریابی)), ((طراحی و توسعه محصولات)), ((راهبردهای ترکیب محصولات و مارک تجاری)), ((بستهبندی محصولات)), ((کانالهای توزیع محصولات)), ((مفاهیم قیمتگذاری)), ((برنامهریزی برای ترویج کالا)) و ((ابزار ترویج کالا)) .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی مجلس ایران رئیس جمهور دولت شورای نگهبان دولت سیزدهم رهبر انقلاب مجلس یازدهم صادق زیباکلام حسن روحانی حجاب
قوه قضاییه هواشناسی تهران قتل شهرداری تهران پلیس بارش باران دستگیری سازمان هواشناسی سیل آموزش و پرورش حج تمتع
قیمت دلار قیمت خودرو مالیات یارانه بانک مرکزی بازار خودرو خودرو قیمت طلا سایپا دلار بورس مسکن
کتاب تئاتر آلیس مونرو فردوسی نمایشگاه کتاب شاهنامه همایون شجریان سحر دولتشاهی نمایشگاه کتاب تهران سینمای ایران تلویزیون دفاع مقدس
سرعت اینترنت وزارت علوم دانشگاه تهران فضا تحقیقات و فناوری
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه حماس نوار غزه اوکراین ترکیه افغانستان
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر باشگاه استقلال لیگ برتر انگلیس لیگ برتر ایران فولاد خوزستان فولاد مهدی طارمی جواد نکونام بازی
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات تلفن همراه ناسا موبایل هواپیما فیبر نوری دوربین نوآوری اینستاگرام
وزارت بهداشت سرطان رژیم غذایی قهوه زوال عقل کودک نمک کاهش وزن دیابت سلامت روان