شنبه, ۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 18 May, 2024
مجله ویستا


دانش مدیریت ـ دوره بیست و یکم، شماره ۸۱، تابستان ۱۳۸۷


▪ سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی/ مقصود امیری، حمیدرضا یزدانی، نسیم اکرام نصرتیان: ص ۳
▪ روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت/ عباس بازرگان هرندی: ص ۱۹
▪ تأثیر کشور مبدأ بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان/ بهرام رنجبریان، رسول قلی‌زاده شغل آباد: ص ۳۷
▪ طراحی مدلی برای سنجش رضایت‌مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه‌ای و اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان بانک صنعت و معدن براساس آن/ احمد شربت اوغلی، امیر اخلاصی: ص ۵۷
▪ اعتیاد به کار: چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها/ آرین قلی‌پور، عباس نرگسیان، رضا طهماسبی: ص ۷۵
▪ رتبه‌بندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمان‌های بازرگانی استانی/ جمشید صالحی صادقیانی، مقصود امیری، محمدتقی تقوی‌فرد، سیدحسین رضوی: ص ۹۱
▪ اثرات متعارض شاخص‌های فنی محصول برخواسته‌های مشتری (کاربرد MODM در QFD)/ داوود کریمی دستجردی، کیخسرو یاکیده: ص ۱۱۱
▪ ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاه‌های نفت کشور/ محمدرضا مهرگان، امین کامیاب مقدس، عالیه کاظمی: ص ۱۲۷
▪ بخش انگلیسی: خلاصه انگلیسی مقالات: ص ۳
صاحب امتیاز: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مدیر مسؤول: سیدرضا سید جوادین
سردبیر: بابک سهرابی
آدرس نشریه: تهران ـ بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ـ ساختمان الغدیر ـ دفتر مجلات
صندوق پستی: ۶۳۱۱ـ۱۴۱۵۵
کدپستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۴
تلفکس: ۸۸۰۰۶۳۵۵
تلفن: ۶۱۱۱۷۶۳۷
وب‌سایت: http//:jmk.ut.ac.ir
پست الکترونیک فصلنامه: ENTESHARAT@yahoo.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)