شنبه, ۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 18 May, 2024
مجله ویستا
دانش مدیریت ـ دوره بیست و یکم، شماره ۸۱، تابستان ۱۳۸۷
▪ سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی/ مقصود امیری، حمیدرضا یزدانی، نسیم اکرام نصرتیان: ص ۳
▪ روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت/ عباس بازرگان هرندی: ص ۱۹
▪ تأثیر کشور مبدأ بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان/ بهرام رنجبریان، رسول قلیزاده شغل آباد: ص ۳۷
▪ طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن براساس آن/ احمد شربت اوغلی، امیر اخلاصی: ص ۵۷
▪ اعتیاد به کار: چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها/ آرین قلیپور، عباس نرگسیان، رضا طهماسبی: ص ۷۵
▪ رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی/ جمشید صالحی صادقیانی، مقصود امیری، محمدتقی تقویفرد، سیدحسین رضوی: ص ۹۱
▪ اثرات متعارض شاخصهای فنی محصول برخواستههای مشتری (کاربرد MODM در QFD)/ داوود کریمی دستجردی، کیخسرو یاکیده: ص ۱۱۱
▪ ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور/ محمدرضا مهرگان، امین کامیاب مقدس، عالیه کاظمی: ص ۱۲۷
▪ بخش انگلیسی: خلاصه انگلیسی مقالات: ص ۳
▪ روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت/ عباس بازرگان هرندی: ص ۱۹
▪ تأثیر کشور مبدأ بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان/ بهرام رنجبریان، رسول قلیزاده شغل آباد: ص ۳۷
▪ طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن براساس آن/ احمد شربت اوغلی، امیر اخلاصی: ص ۵۷
▪ اعتیاد به کار: چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها/ آرین قلیپور، عباس نرگسیان، رضا طهماسبی: ص ۷۵
▪ رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی/ جمشید صالحی صادقیانی، مقصود امیری، محمدتقی تقویفرد، سیدحسین رضوی: ص ۹۱
▪ اثرات متعارض شاخصهای فنی محصول برخواستههای مشتری (کاربرد MODM در QFD)/ داوود کریمی دستجردی، کیخسرو یاکیده: ص ۱۱۱
▪ ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور/ محمدرضا مهرگان، امین کامیاب مقدس، عالیه کاظمی: ص ۱۲۷
▪ بخش انگلیسی: خلاصه انگلیسی مقالات: ص ۳
صاحب امتیاز: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مدیر مسؤول: سیدرضا سید جوادین
سردبیر: بابک سهرابی
آدرس نشریه: تهران ـ بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ـ ساختمان الغدیر ـ دفتر مجلات
صندوق پستی: ۶۳۱۱ـ۱۴۱۵۵
کدپستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۴
تلفکس: ۸۸۰۰۶۳۵۵
تلفن: ۶۱۱۱۷۶۳۷
وبسایت: http//:jmk.ut.ac.ir
پست الکترونیک فصلنامه: ENTESHARAT@yahoo.com
مدیر مسؤول: سیدرضا سید جوادین
سردبیر: بابک سهرابی
آدرس نشریه: تهران ـ بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ـ ساختمان الغدیر ـ دفتر مجلات
صندوق پستی: ۶۳۱۱ـ۱۴۱۵۵
کدپستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۴
تلفکس: ۸۸۰۰۶۳۵۵
تلفن: ۶۱۱۱۷۶۳۷
وبسایت: http//:jmk.ut.ac.ir
پست الکترونیک فصلنامه: ENTESHARAT@yahoo.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس دولت دولت سیزدهم رئیس جمهور لبنان سید ابراهیم رئیسی رئیسی مازندران مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی تعطیلی شنبه ها
سیل مشهد هواشناسی تهران سیل مشهد آموزش و پرورش خراسان رضوی وزارت آموزش و پرورش فضای مجازی بارش باران پلیس شهرداری تهران
قیمت دلار قیمت طلا خودرو حقوق بازنشستگان دلار قیمت خودرو ایران خودرو مالیات بازار خودرو مسکن قیمت سکه تعطیلی شنبه
لیلا حاتمی زری خوشکام سینمای ایران علی حاتمی نمایشگاه کتاب سینما نمایشگاه کتاب تهران کتاب زهرا خوشکام تلویزیون سریال دفاع مقدس
ایلان ماسک
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه روسیه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس چین اوکراین ترکیه یمن
فوتبال پرسپولیس استقلال اشکان دژاگه فدراسیون فوتبال تراکتور بارسلونا مس رفسنجان لیگ برتر سپاهان جام حذفی بازی
هوش مصنوعی هواپیما اینترنت پهپاد آیفون گوگل اپل سامسونگ موبایل باتری
کاهش وزن رژیم غذایی فشار خون پزشک سرطان قلب سلامت روان پوست بارداری ویتامین