سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


کاربرد علوم رفتاری و ارتباطات در خدمت رضایت و تکریم مشتری (ویژه کلیه شرکت‌ها و م‌ؤسسات تولیدی و خدمات


کاربرد علوم رفتاری و ارتباطات در خدمت رضایت و تکریم مشتری (ویژه کلیه شرکت‌ها و م‌ؤسسات تولیدی و خدمات
نویسنده : کارخانه‌ای - بهرام
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۲/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۶۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۵/HF۵۴۱۵ک۱۸ک۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۷۱۲-۱۷-۰

نگارنده در این کتاب بر پایه‌ی تحلیل رفتارها و نیازهای اساسی مشتریان کسب موفقیت در جلب رضایت مشتریان را تشریح کرده است. 'در تمام فصول کتاب مشتری به منزله‌ی اصلی‌ترین رکن یا محور مباحث مورد توجه قرار گرفته, و تاکید بر این بوده است تا اصول عملیاتی در مواجهه با مشتریان از دیدگاه علوم رفتاری بررسی شود'. کتاب حاضر این عناوین را دربر دارد: 'رفتار انسان, شخصیت, نگرش, ادراک', 'شکل‌گیری و تغییر باور, نگرش و رفتار', 'طراحی استراتژی ارتباطات اقناعی', 'طرح‌های پایه‌ای اقناع مشتریان', 'ارزش آفرینی برای مشتریان', 'تحلیل رفتار مشتری', 'نگرش و رفتار فروشندگان کالا و خدمات', 'مشتری در مقام شریک', 'طراحی استراتژی خدمات', 'اندازه‌گیری رضایت مشتری (مصرف کننده)', 'ارتباط و روابط انسانی' و 'چگونه ارتباط سازنده برقرار کنیم'.