یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
۱۳سطح تامین رضایت مشتری در خرید یک کالای مصرفی
١) فروشنده کالای مورد در خواست مشتری را میآورد.
٢) مشخصههای آن را توضیح میدهد.
٣) مشخصههایی که در دیگر مدلها وجود دارد را میگوید.
۴) از او می پرسد اگر سئوالی دارد به موقع جواب دهد.
٥) نظر دیگر مشتریها را به اطلاع او میرساند.
٦) از او میپرسد در مورد دیگر مدلها میخواهد، بداند.
٧) در مورد چگونگی نگهداری کالا به او یادآوری میکند.
٨) در مورد ضمانتهای احتمالی یادآوری میکند.
٩ ) کالا را در مقابل مشتریآزمایش میکند.
١٠) او را تا پای صندوق راهنمایی میکند.
١١) از او می پرسد که میخواهد کالا را کادو پیچ کند.
١٢) بعد از بسته بندی کالا را به مشتری میسپارد.
١٣) با لبخند روز خوشی را برای او آرزو کند.
منبع : iran۴me
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران شورای نگهبان آمریکا انتخابات مجلس شورای اسلامی دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ حسن روحانی دولت سیزدهم دانشگاه تهران
تهران شهرداری تهران هواشناسی سیل فضای مجازی قتل سامانه بارشی شهرداری باران آموزش و پرورش یسنا سلامت
خودرو قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو یارانه قیمت خودرو بانک مرکزی دلار مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان ارز
تلویزیون سینمای ایران نمایشگاه کتاب دفاع مقدس صدا و سیما کتاب مسعود اسکویی صداوسیما موسیقی سریال مهران غفوریان تئاتر
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان نوار غزه انگلیس ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر مهدی طارمی سپاهان جواد نکونام بارسلونا باشگاه استقلال بازی باشگاه پرسپولیس
باتری اپل گوگل آیفون سامسونگ پهپاد عکاسی ناسا مایکروسافت
خواب ویتامین دیابت بیمارستان کاهش وزن فشار خون چای سلامتی توت فرنگی آلرژی کبد چرب اعتماد به نفس