پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
مدیریت اجرایی در مدارس: چگونه مدیریت و رهبری کارکنان موجب بهبود عملکرد مدارس میگردد
تاریخ نشر : ۸۵۰۱۱۴
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۴۵۸-۲۷-۸
شماره کنگره : ۸۵۱۱۴۰۱۷
رده دیویی : ۳۷۱.۲۰۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : بنیسی - پریناز
نویسنده : وست-برنهام - جان
نویسنده : برادبور - اینگریت
مترجم : معینیان - داود
مترجم : بصیری - سودابه
مطالب کتاب حاضر دربرگیرندهی سیاست، عملکرد و تغییرات مدون در نواحی استانداردها مدیریتهای اجرایی در انگستان از سال 1997 است. این تغییرات حاوی نکاتی است از قبیل، تاسیس یک واحد استاندارد قدرتمند و متمرکز در پارلمان آموزشی و استخدامی، تخصیص استانداردهای حرفهای ملی برای معلمان کلاس، سیستم ایجاد ارتقای درجه برای افزایش حقوق دبیران متخصص و یک شکل کاری غیر سیستمی برای ایجاد و عملکرد در مدیریت اجرایی از زمان ایجاد Code of 1862 که مربوط به معلمین و توسعهی بازدهی عملکرد دانشآموزان است. در بخش نتیجهگیری آمده است: 'مدلهایی که استفاده میشود برای پیشرفت، شامل ارزیابی شاگردان در طبقهبندی آنها به گروههای خوب و متوسط به منظور سازماندهی موثر آنها است. ممکن است یک شکاف خطرناک در آموزش و پرورش، وجود داشته باشد و آن قسمتهای مکمل میباشد. شاید درسهایی وجود داشته باشد که یاد گرفته میشوند از فیزیکدان، دیوید بوهم که از کتاب (پنجاه حکمت انظباتی ـ 1990) وظیفهای است بیهوده ـ مانند تلاش دوباره بر متحد کردن تکههایی از آینه شکسته که دوباره با نور منعکس کنند'.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۴۵۸-۲۷-۸
شماره کنگره : ۸۵۱۱۴۰۱۷
رده دیویی : ۳۷۱.۲۰۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : بنیسی - پریناز
نویسنده : وست-برنهام - جان
نویسنده : برادبور - اینگریت
مترجم : معینیان - داود
مترجم : بصیری - سودابه
مطالب کتاب حاضر دربرگیرندهی سیاست، عملکرد و تغییرات مدون در نواحی استانداردها مدیریتهای اجرایی در انگستان از سال 1997 است. این تغییرات حاوی نکاتی است از قبیل، تاسیس یک واحد استاندارد قدرتمند و متمرکز در پارلمان آموزشی و استخدامی، تخصیص استانداردهای حرفهای ملی برای معلمان کلاس، سیستم ایجاد ارتقای درجه برای افزایش حقوق دبیران متخصص و یک شکل کاری غیر سیستمی برای ایجاد و عملکرد در مدیریت اجرایی از زمان ایجاد Code of 1862 که مربوط به معلمین و توسعهی بازدهی عملکرد دانشآموزان است. در بخش نتیجهگیری آمده است: 'مدلهایی که استفاده میشود برای پیشرفت، شامل ارزیابی شاگردان در طبقهبندی آنها به گروههای خوب و متوسط به منظور سازماندهی موثر آنها است. ممکن است یک شکاف خطرناک در آموزش و پرورش، وجود داشته باشد و آن قسمتهای مکمل میباشد. شاید درسهایی وجود داشته باشد که یاد گرفته میشوند از فیزیکدان، دیوید بوهم که از کتاب (پنجاه حکمت انظباتی ـ 1990) وظیفهای است بیهوده ـ مانند تلاش دوباره بر متحد کردن تکههایی از آینه شکسته که دوباره با نور منعکس کنند'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران روز معلم آمریکا معلمان رهبر انقلاب دولت مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم حجاب شهید مطهری شورای نگهبان
تهران زلزله هواشناسی معلم شهرداری تهران سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش پلیس سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو بانک مرکزی قیمت خودرو قیمت دلار دلار ایران خودرو قیمت طلا سایپا کارگران بازار خودرو تورم قیمت
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه فلسطین اسرائیل جنگ غزه چین روسیه نوار غزه حماس عربستان ترکیه اوکراین
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان تراکتور لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری