پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
تحلیل شیوههای آموزش زبان به کودکان
تاریخ نشر : ۸۴۱۰۱۱
تیراژ : ۷۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۹۲۸-۳۸-۲
رده دیویی : ۳۷۲.۲۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : شریفی - هدیه
در این کتاب، پیشینه تاریخی رویکردها و روشهای آموزش زبان فارسی در ایران بیان شده و روشهای علمی و کاربردی آموزش زبان در کشورهایی نظیر انگلستان، فرانسه، روسیه، و آمریکا معرفی شده است. افزون بر این، روشهای صحیح آموزش زبان فارسی در ایران بر اساس مطالعات انجام شده در حوزهی آموزش مهارتهای زبانی مطرح گردیده است. برای نمونه، دیدگاههای برنامهی درسی از نظر 'شوبرت' در کتاب بدین قرار است:'شوبرت از واژهی جهتگیری در تبیین دیدگاهها استفاده میکند. او سه جهتگیری را نسبت به نظریه، تحقیق و عمل برنامهی درسی معرفی میکند که هر یک از این سه موضعگیری تا حدودی میدان گستردهای دارد و بدون شک مقداری همپوشی هم در میان آنها وجود دارد. شوبرت میگوید: خیل معدود مولفانی در حوزهی برنامهی درسی وجود دارند که به طور خالص یک جهتگیری خاص و منفرد داشته باشند و این مطلب را بعضی دیگر صاحبنظران این حوزه نیز مطرح کردهاند که.... نمیتوان تنها به یک جهتگیری و دیدگاه بسنده کرد زیرا فرصتها و شرایط یادگیری متفاوتند. شوبرت سه دیدگاه سنتگرای عقلانی، رفتارگرای اجتماعی، و تجربهگرا را مطرح میکند که تقسیمبندی او عمدتا بر مبنای محافل اشخاص و صاحبنظران میباشد. او معتقد است موضعگیریهای تجربهگرایان و سنتگرایان عقلانی با توجه به این که جهتگیری رفتارگرای اجتماعی در حوزهی برنامهی درسی [در آمریکا] حاکم بوده است، مورد غفلت قرار گرفتهاند'.
تیراژ : ۷۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۹۲۸-۳۸-۲
رده دیویی : ۳۷۲.۲۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : شریفی - هدیه
در این کتاب، پیشینه تاریخی رویکردها و روشهای آموزش زبان فارسی در ایران بیان شده و روشهای علمی و کاربردی آموزش زبان در کشورهایی نظیر انگلستان، فرانسه، روسیه، و آمریکا معرفی شده است. افزون بر این، روشهای صحیح آموزش زبان فارسی در ایران بر اساس مطالعات انجام شده در حوزهی آموزش مهارتهای زبانی مطرح گردیده است. برای نمونه، دیدگاههای برنامهی درسی از نظر 'شوبرت' در کتاب بدین قرار است:'شوبرت از واژهی جهتگیری در تبیین دیدگاهها استفاده میکند. او سه جهتگیری را نسبت به نظریه، تحقیق و عمل برنامهی درسی معرفی میکند که هر یک از این سه موضعگیری تا حدودی میدان گستردهای دارد و بدون شک مقداری همپوشی هم در میان آنها وجود دارد. شوبرت میگوید: خیل معدود مولفانی در حوزهی برنامهی درسی وجود دارند که به طور خالص یک جهتگیری خاص و منفرد داشته باشند و این مطلب را بعضی دیگر صاحبنظران این حوزه نیز مطرح کردهاند که.... نمیتوان تنها به یک جهتگیری و دیدگاه بسنده کرد زیرا فرصتها و شرایط یادگیری متفاوتند. شوبرت سه دیدگاه سنتگرای عقلانی، رفتارگرای اجتماعی، و تجربهگرا را مطرح میکند که تقسیمبندی او عمدتا بر مبنای محافل اشخاص و صاحبنظران میباشد. او معتقد است موضعگیریهای تجربهگرایان و سنتگرایان عقلانی با توجه به این که جهتگیری رفتارگرای اجتماعی در حوزهی برنامهی درسی [در آمریکا] حاکم بوده است، مورد غفلت قرار گرفتهاند'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی معلمان رهبر انقلاب دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی قوه قضاییه تهران روز معلم پلیس اصفهان سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی
قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو سایپا کارگران تورم
نمایشگاه کتاب سریال جواد عزتی تلویزیون عفاف و حجاب فیلم سینمایی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه چین انگلیس اوکراین نتانیاهو ترکیه یمن
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان علی خطیر باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی تماس تصویری هواپیما تبلیغات اپل تلفن همراه گوگل همراه اول آیفون ناسا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
کبد چرب فشار خون بیمه کاهش وزن دیابت بیماری قلبی مسمومیت داروخانه