دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار


استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار
نویسنده : علی‌احمدی - علیرضااللهیاری - احمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۰/۲۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۷۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۴۱/ع۸ف‌لا۵
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۴۸۶۵-۱-۸

مباحث کتاب برای راهنمایی مدیران عالی سازمان ها تدوین یافته که طی آن استراتژی های سازمان های صنعتی و تولیدی برای ایجاد توانمندی و مزیت مطلق زقابتی به منظور حفظ بازارهای فعلی و توسعه سهم بازارهای داخلی و خارجی _ در وضعیت نوین اقتصاد جهانی _ تشریح شده است. عناوین این مباحث بدین قرار است: 'رقابت در کسب و کار', 'فرصت ها', 'شایستگی ها, مشتری و استراتژی رقابتی', 'تحول بنیادین در کسب و کار', 'نوآوری و رقابت', 'تکنیک ها و ابزار رقابتی شدن' و 'استراتژی در عمل: ژاپنی ها و استراتژی رقابتی'.


همچنین مشاهده کنید