پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی بین‌المللی


بازاریابی بین‌المللی
نویسنده : بابایی‌زکلیکی - محمدعلی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۸/۱۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۸۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۹-۳۶۷-۷

نگارنده با شرح مسائل و نظریه‌های بازاریابی بین‌المللی و نیز آموزش فنون و مهارت‌های موثر در تصمیم‌گیری, بر آن است مدیران اجرایی را با شرایط رقابت آزاد در بازارهای بین‌المللی آشنا سازد .برای این منظور, نخست به روند تجارت روز جهان اشاره می‌کند ;سپس از ضرورت توجه دانش‌پژوهان و مسئولان اجرایی به صادرات کالاهای غیر نفتی سخن به میان می‌آورد ;آن گاه اصول بازاریابی بین‌المللی, رقابت, اهمیت کیفیت, نوآوری, رضایت مصرف کننده و موضوعاتی از این دست را شرح می‌دهد .مطالب کتاب ذیل این عناوین سامان یافته است :((کلیات)), ((تجزیه و تحلیل محیطی)), ((تجزیه و تحلیل بازار)), ((تدوین استراتژی)), ((برنامه‌ریزی عملیات بازاریابی)) و ((مدیریت بازاریابی بین‌المللی)) .