پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی بینالمللی
نویسنده : باباییزکلیکی - محمدعلی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۸/۱۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۸۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۹-۳۶۷-۷
نگارنده با شرح مسائل و نظریههای بازاریابی بینالمللی و نیز آموزش فنون و مهارتهای موثر در تصمیمگیری, بر آن است مدیران اجرایی را با شرایط رقابت آزاد در بازارهای بینالمللی آشنا سازد .برای این منظور, نخست به روند تجارت روز جهان اشاره میکند ;سپس از ضرورت توجه دانشپژوهان و مسئولان اجرایی به صادرات کالاهای غیر نفتی سخن به میان میآورد ;آن گاه اصول بازاریابی بینالمللی, رقابت, اهمیت کیفیت, نوآوری, رضایت مصرف کننده و موضوعاتی از این دست را شرح میدهد .مطالب کتاب ذیل این عناوین سامان یافته است :((کلیات)), ((تجزیه و تحلیل محیطی)), ((تجزیه و تحلیل بازار)), ((تدوین استراتژی)), ((برنامهریزی عملیات بازاریابی)) و ((مدیریت بازاریابی بینالمللی)) .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران رژیم صهیونیستی آمریکا روز معلم رهبر انقلاب معلمان بابک زنجانی مجلس شورای اسلامی مجلس خلیج فارس دولت دولت سیزدهم
تهران زلزله آتش سوزی شهرداری تهران پلیس آموزش و پرورش قوه قضاییه سیل بارش باران فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی
قیمت خودرو بازار خودرو خودرو قیمت دلار قیمت طلا دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران تورم قیمت
فیلم سینمایی مسعود اسکویی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما رسانه ملی دفاع مقدس فیلم
دانشگاه علوم پزشکی انتخاب رشته مکزیک
فلسطین غزه جنگ غزه اسرائیل حماس روسیه چین نوار غزه ترکیه عربستان یمن اوکراین
پرسپولیس فوتبال استقلال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی همراه اول دبی اینستاگرام اپل گوگل تبلیغات وزیر ارتباطات ناسا
خواب فشار خون کاهش وزن دیابت بیماری قلبی ویتامین کبد چرب قهوه