دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


اصول و مبانی بازاریابی کاربردی: به زبان ساده


تاریخ نشر : ۸۴۰۸۲۱
تیراژ : ۲۱۰۰
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۵۱۳-۱۳-۵
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : حیدری - سیدعباس
ویراستار : ناطقیان - آرزو

نگارنده در کتاب سعی دارد براساس تجارب خود در امر بازاریابی، بیش‌تر جنبه‌های کاربردی بازاریابی را تشریح کند. وی به همین منظور این مباحث را در کتاب مطرح می‌سازد؛ بازاریابی و مفاهیم اساسی آن، محیط بازاریابی و عوامل آن، فرایند مدیریت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی و مصرف‌کننده، طبقه‌بندی یا تقسیم بازار، محصول، قیمت و قیمت‌گذاری، مکان توزیع کالا، تبلیغات پیشبردی، و بازاریابی خدمات. نگارنده فعالیت‌های بازاریابی را در این زمینه‌ها برمیشمارد: یافتن بازارهای معین برای کالاها و خدمات، یافتن نیازهای موجود و آینده‌ی بازارها، راهنمایی در زمینه‌ی محصولاتی که مورد نیاز یک جامعه‌ی خاص بوده و توسعه و گسترش خدمات به منظور برطرف کردن نیازهای یاد شده، فروش و تحویل و توزیع کالاها و خدمات به مشتری یا مصرف‌کننده‌ی نهایی با قیمت‌های مناسب.


همچنین مشاهده کنید