دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
علایم تجاری در آسیا: ایجاد, توسعه و مدیریت علایم تجاری آسیایی برای بازار جهانی
نویسنده : تمپورال - پل
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۸/۲۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۲۷۰۹۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۹/ک۲ت۸
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۸۶۷-۲
در کتاب حاضر مفاهیم ضروری برای ساخت علایم تجاری بیان و نحوه ساخت این علایم شده نیز نمونههایی از علامتگذاری تجاری عرضه گردیده است .عناوین فصلهای کتاب عبارتاند از' :درک علایم تجاری', 'نحوه ساخت علایم تجاری', 'درک بازارها', 'ایجاد جایگاه علامت تجاری قدرتمند', 'مدیریت علامت تجاری', 'برآورد موفقیت علامت تجاری', 'گسترش بینالمللی علایم تجاری آسیایی', 'ارتباطات راهبردی جهت ساخت علامت تجاری', 'پذیرش علامت تجاری بینالمللی در آسیا 'و 'ملاحظات شرکتهای آسیایی جهت رقابت در بازارهای جهانی .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حج رافائل گروسی آمریکا رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی دولت شورای نگهبان انتخابات حجاب دولت سیزدهم رسانه
هواشناسی تهران شهرداری تهران فضای مجازی قتل وزارت بهداشت آموزش و پرورش سلامت شهرداری سازمان هواشناسی باران پلیس
قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی خودرو قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن تورم بورس
تئاتر زنان محمدعلی علومی تلویزیون خانواده سریال دفاع مقدس نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما سینما کتاب
مغز دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین طالبان طوفان الاقصی نوار غزه نتانیاهو
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر نساجی بازی رئال مادرید لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام بارسلونا باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی اینترنت فناوری اپل مایکروسافت سامسونگ آیفون باتری گوگل ناسا ویندوز ماهواره
رژیم غذایی زیبایی چای بیمه کاهش وزن آلرژی افسردگی