دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


علایم تجاری در آسیا: ایجاد, توسعه و مدیریت علایم تجاری آسیایی برای بازار جهانی


علایم تجاری در آسیا: ایجاد, توسعه و مدیریت علایم تجاری آسیایی برای بازار جهانی
نویسنده : تمپورال - پل
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۸/۲۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۲۷۰۹۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۹/ک۲ت۸
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۸۶۷-۲

در کتاب حاضر مفاهیم ضروری برای ساخت علایم تجاری بیان و نحوه ساخت این علایم شده نیز نمونه‌هایی از علامت‌گذاری تجاری عرضه گردیده است .عناوین فصل‌های کتاب عبارت‌اند از' :درک علایم تجاری', 'نحوه ساخت علایم تجاری', 'درک بازارها', 'ایجاد جایگاه علامت تجاری قدرتمند', 'مدیریت علامت تجاری', 'برآورد موفقیت علامت تجاری', 'گسترش بین‌المللی علایم تجاری آسیایی', 'ارتباطات راهبردی جهت ساخت علامت تجاری', 'پذیرش علامت تجاری بین‌المللی در آسیا 'و 'ملاحظات شرکت‌های آسیایی جهت رقابت در بازارهای جهانی .'