پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
کلیدهای طلایی مدیریت بر روابط مشتری (سی آر ام)
نویسنده : الکساندر - دیوید
مترجم : خالصی - مهین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۱/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : بیاضی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/فلا۷ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۵۵۴-۲۷-۷
این کتابچه حاوی نکات و مطالبی است برای جلب مشتری و بازاریابی, به ویژه شیوهها و فنون بهبود روابط با مشتری که در قالب این موضوعات تدوین گردیده است: مدیریت بر روابط مشتری, موضوعهای مختلف سی. آر. ام و ویژگیهای شروع, نقش مهمی که در یک برنامهی سی. آر. ام ایفا میشود, طراحی برنامهی سی. آر. ام, تحقق برنامهی سی. آر. ام, و یک روش نمونهی طرح تحقیقاتی.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم حجاب شهید مطهری شورای نگهبان
تهران زلزله هواشناسی معلم شهرداری تهران سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش پلیس سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت دلار دلار ایران خودرو قیمت طلا سایپا کارگران بازار خودرو تورم قیمت
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه چین روسیه نوار غزه حماس عربستان ترکیه
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان تراکتور لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی واکسن اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری