پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


کلیدهای طلایی مدیریت بر روابط مشتری (سی آر ام)


کلیدهای طلایی مدیریت بر روابط مشتری (سی آر ام)
نویسنده : الکساندر - دیوید
مترجم : خالصی - مهین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۱/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : بیاضی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/ف‌لا۷ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۵۵۴-۲۷-۷

این کتابچه حاوی نکات و مطالبی است برای جلب مشتری و بازاریابی, به ویژه شیوه‌ها و فنون بهبود روابط با مشتری که در قالب این موضوعات تدوین گردیده است: مدیریت بر روابط مشتری, موضوع‌های مختلف سی. آر. ام و ویژگی‌های شروع, نقش مهمی که در یک برنامه‌ی سی. آر. ام ایفا می‌شود, طراحی برنامه‌ی سی. آر. ام, تحقق برنامه‌ی سی. آر. ام, و یک روش نمونه‌ی طرح تحقیقاتی.