یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی محصولات گاو و گاومیش
نویسنده : حسابینامغی، علیرضا
شماره کنگره : ۲ب۵ح/ ۹۴۱۵ HD
شابک : ۹۶۴-۸۷۴۸-۳۳-۰
رده دیویی : ۳۳۸.۱۴
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۵
تعداد صفحه : ۱۳۴
نوبت چاپ : ۱
در اين مجموعه مراحل بازاريابي محصولات كشاورزي به ويژه محصولات دامي تشريح گرديده است. بر اين اساس، نخست وضعيت توليد و مصرف فراوردههاي دامي در ايران ذكر شده است. و سپس اين مباحث مطرح گرديده است: تاريخچه و اهميت بازاريابي، خصوصيات محصولات گاو و گاوميشي، آشنايي با هزينهها و ماليات بر درآمد، آشنايي با اصول اقتصادي و بازار در پرواربندي، انتخاب عوامل تعيين كنندهي روش بازاررساني، حد مطلوب پرواربندي و نگهداري گاوميش، ايجاد انگيزه در خريداران محصولات دامي و برخي محاسبات اقتصادي تغيير روش بازاررساني.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی انتخابات انتخابات مجلس مجلس دوازدهم مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور دولت سیزدهم رئیس جمهور رهبر انقلاب
هواشناسی تهران آتش سوزی زلزله شهرداری تهران سیل فضای مجازی سازمان هواشناسی پلیس بارش باران قتل سلامت
خودرو قیمت خودرو قیمت دلار گاز قیمت طلا حقوق بازنشستگان ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی پالایش و پتروشیمی نمایشگاه نفت مالیات
نمایشگاه کتاب کیانوش عیاری رضا عطاران تلویزیون کتاب نمایشگاه کتاب تهران سینمای ایران دفاع مقدس نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سینما سریال مهران مدیری
هوش مصنوعی قطب شمال
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس سازمان ملل رفح اوکراین افغانستان
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر هوادار لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران رئال مادرید سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا بازی
دولت ایلان ماسک فناوری ناسا تبلیغات اپل طوفان خورشیدی روزنامه گوگل ماهواره
آلزایمر استرس دیابت دخانیات سیگار فشار خون بارداری توت فرنگی افسردگی شیر