یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی محصولات گاو و گاومیش


بازاریابی محصولات گاو و گاومیش
نویسنده : حسابی‌نامغی، علیرضا
شماره کنگره : ۲ب۵ح/ ۹۴۱۵ HD
شابک : ۹۶۴-۸۷۴۸-۳۳-۰
رده دیویی : ۳۳۸.۱۴
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۵
تعداد صفحه : ۱۳۴
نوبت چاپ : ۱

در اين مجموعه مراحل بازاريابي محصولات كشاورزي به ويژه محصولات دامي تشريح گرديده است. بر اين اساس، نخست وضعيت توليد و مصرف فراورده‌هاي دامي در ايران ذكر شده است. و سپس اين مباحث مطرح گرديده است: تاريخچه و اهميت بازاريابي، خصوصيات محصولات گاو و گاوميشي، آشنايي با هزينه‌ها و ماليات بر درآمد، آشنايي با اصول اقتصادي و بازار در پرواربندي، انتخاب عوامل تعيين كننده‌ي روش بازاررساني، حد مطلوب پرواربندي و نگهداري گاوميش، ايجاد انگيزه در خريداران محصولات دامي و برخي محاسبات اقتصادي تغيير روش بازاررساني.