جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی مسکن


مدیریت بازاریابی مسکن
نویسنده : رضازاده - بهرامقربانی‌نامور - فرخ
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۹/۲۳
رده دیویی : ۳۳۳.۳۳۸۰۶۸۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۱۳۹۰/۵/ر۶م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۵۰۶۲-۵-X

در این کتاب کاربرد اصول و روش‌های بازاریابی برای بخش صنعت مسکن ذیل این عناوین تشریح گردیده است: شناخت بازاریابی و فرایند آن‌؛ استراتژی‌ها, محیطو مدیریت بازرگانی‌؛ تجزیه و تحلیل فرصت‌های بازار؛ آمیخته‌ی بازاریابی‌؛ استراتژی‌های بازاریابی مسکن‌؛ برنامه بازاریابی‌؛ تحقیقات بازاریابی.