چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
مفهوم و روشهای اندازه گیری همردیفی در مطالعات اقتضایی مدیریت
با وجود اهمیت مفهوم همردیفی برای نظریه پردازی در حوزه مدیریت و سازمان، طراحی مدل ها و سازه های لازم برای اندازه گیری همردیفی میان عناصر سازمانی همواره با مشکل مواجه بوده است. این مقاله ضمن مرور مفهوم همردیفی به عنوان یک اصطلاح جامع در مطالعات اقتضایی، سه دسته بندی عمده از این مفهوم را معرفی می کند. در هر یک از این دسته بندی ها، نگرش های مختلف نسبت به همردیفی، روش صورت بندی مسیله و اندازه گیری همردیفی در هر نگرش، و نیز مسایل خاص در مطالعات مربوط به آن ها مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. در انتها چهارچوبی جامع از نگرش های مختلف نسبت به همردیفی با استفاده از سه نوع دسته بندی مورد بحث پیشنهاد شده است.
علی نقی مشایخی
محمد ابویی اردکان
محمد ابویی اردکان
منبع : پایگاه اطلاعات علمی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت سیزدهم رافائل گروسی آمریکا دولت رئیس جمهور رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی محمد اسلامی شورای نگهبان مجلس زنان
تهران پلیس زلزله هواشناسی شهرداری تهران بارش باران قتل آموزش و پرورش قوه قضاییه فضای مجازی سلامت شهرداری
خودرو مسکن حقوق بازنشستگان مالیات سایپا قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی بورس
تلویزیون سینما نمایشگاه کتاب دفاع مقدس سریال موسیقی تئاتر سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران کتاب صدا و سیما رسانه ملی
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین رفح جنگ غزه حماس روسیه چین ترکیه نوار غزه اوکراین
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر ذوب آهن لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران نساجی لیگ برتر فوتبال ایران بازی سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی سامسونگ ناسا آیفون مایکروسافت گوگل باتری فضا فضاپیما
سازمان غذا و دارو بیماران خاص استرس رژیم غذایی کاهش وزن بیمه زیبایی دندانپزشکی فشار خون