پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


کاربرد یادگیری مسئله محوری در کلاس درس


تاریخ نشر : ۸۴۰۳۳۱
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۱۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۳۹۷-۳۲-۵
رده دیویی : ۳۷۱.۳۹
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : آقازاده - محرم
مترجم : تورانی - حیدر
نویسنده : دلایل - رابرت

این کتاب در ده فصل فراهم آمده است. در فصل نخست چیستی یادگیری بر اساس مسئله محوری به بحث گذاشته شده و در فصل دوم دلایل کاربرد آن عرضه گردیده است. در فصل سوم نقش معلم در کاربرد یادگیری بر اساس مسئله محوری تعیین می‌شود. فصل چهارم و پنجم و ششم چگونگی طرح مسئله، فرآیند یادگیری بر اساس مسئله محوری و ارزشیابی تشریح شده است. فصل‌های هفتم تا نهم نمونه‌هایی از کاربرد یادگیری بر اساس مسئله محوری در موضوعات و پایه‌های مختلف تحصیلی از ابتدایی تا راهنمایی تحصیلی آورده شده و در فصل دهم گذر به یادگری بر اساس مسئله محوری بررسی شده است.