سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا
چکیده اصول بازاریابی
نویسنده : کاتلر - فیلیپآرمسترانگ - گری
مترجم : فروزنده - بهمن
محل نشر : اصفهان
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۹/۱۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۲۳-۰۸-۱
مجموعه حاضر که با هدف آشنایی با روشهای نوین بازاریابی و فروش تدوین گردیده, چکیدهای از کتاب 'اصول بازاریابی 'است که مباحثی همچون :مدیریت بازاریابی, بررسی فرصتهای بازار, انتخاب بازارهای هدف, عناصر بازاریابی و اصول و مفاهیم بازاریابی را شامل میشود .از دیدگاه نگارنده' :بازاریابی, هنر درک نیاز مشتریان و ارائه راه کارهایی برای تامین رضایت آنها به نحوی مطلوبتر و موثرتر از رقباست...بازاریابی هنر فروش کالاهای تولید شده نیست, بلکه آگاهی دقیق نسبت به آن چیزی است که باید برای پاسخگویی به نیاز مشتری تولید شود .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
آمریکا رهبر انقلاب یمن شورای نگهبان مجلس مجلس شورای اسلامی صادق زیباکلام دولت سیزدهم مجلس دوازدهم انتخابات مجلس انتخابات انتخابات مجلس دوازدهم
هواشناسی تهران بارش باران شهرداری تهران قوه قضاییه پلیس قتل سازمان هواشناسی سلامت زلزله وزارت بهداشت حوادث
خودرو سایپا مسکن قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی بورس گاز حقوق بازنشستگان دلار
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس حج سینمای ایران تلویزیون تئاتر رضا عطاران سریال سینما
وزارت علوم دانشگاه تهران
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه افغانستان طوفان الاقصی نوار غزه اوکراین ترکیه
استقلال فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر رئال مادرید فولاد بازی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال
هوش مصنوعی فناوری شفق قطبی تبلیغات نوآوری ایلان ماسک ناسا اپل
کودک رژیم غذایی سلامت روان خواب واکسن شیر تجهیزات پزشکی فشار خون افسردگی