پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024


مجله ویستا


مدیریت, کیفیت, مشارکت و ...


مدیریت, کیفیت, مشارکت و ...
نویسنده : هژبری - محمد
ویراستار : فدایی - علی
محل نشر : شهریار
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۸/۲۵
رده دیویی : ۶۵۸.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۳۷/ف۲ه۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۶-۴۲۸۶-X

نگارنده در این کتاب ضمن عرضه سبک‌های مدیریتی در پی آن است تا مدیران را با کیفیت گرایی کارکنان, و راه‌های تواناسازی آشنا نموده ابعاد این فرایند سازمانی را به اجمال تشریح نماید . عناوین فصل های کتاب عبارت‌اند از: 'کیفیت گرایی مدیران و کارکنان', 'ارزیابی عملکرد مدیران ', 'استرس در محیط کار مدیریت روابط انسانی', 'مدیریت تحول', 'مدیریت اثربخش جلسات', 'راه‌های تواناسازی کارکنان', 'مدیریت اشتغال در کشور', 'شیوه‌های رویارویی با خشم در مدیریت', 'بیست و چهار ساعت اول بحران در مدیریت', 'مدیریت یک تجربه بزرگ اجتماعی' و 'زیربنای مدیریت اسلامی و معیار شایسته سالاری از دیدگاه حضرت علی (ع )'.