جمعه, ۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 10 May, 2024
مجله ویستا
راهنمای کاربرد روش بهبود تطبیقی (بنچ مارکینگ)
نویسنده : اندرسن - بی.پیترسون - پی.
مترجم : کیمیاگری - علیمحمدبرخوردار - شهپر
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۷/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۳-۰۳۸-۶
در این خودآموز, مخاطبان ذیل موضوعات مختلف با((بنچ مارکینگ)) ـ ابزاری برای اصلاح و بهبود در فرایند تولید ـ آشنا میشوند .کتاب متشکل از پنج فصل است که طی آن فرایندهای پنج مرحلهای((بنچ مارکینگ)) همراه با جزئیات فعالیتهای مرحلهای و ابزار تکمیل آن تشریح میشود .فصلهای کتاب عبارتاند از :((فرایند بنچ مارکینگ در شرکت)), ((بنچ مارکینگ به عنوان قسمتی از استراتژی بهبود)), ((آیین نامه اجرایی بنچ مارکینگ)), ((مطالعات موردی بنچ مارکینگ)) و ((دستور العمل اجرای بنچ مارکینگ)) .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیس جمهور انتخابات رئیسی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی دولت سید ابراهیم رئیسی انتخابات مجلس رافائل گروسی مجلس سیدابراهیم رئیسی
پلیس آتش سوزی سیل هواشناسی تهران قتل شهرداری تهران فضای مجازی آموزش و پرورش بارش باران سلامت شهرداری
گاز نفت هوش مصنوعی نمایشگاه نفت قیمت طلا قیمت دلار پالایش و پتروشیمی خودرو قیمت خودرو مالیات مسکن حقوق بازنشستگان
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون سینمای ایران زندان سریال حضرت معصومه (س) محمدمهدی اسماعیلی سینما دفاع مقدس تئاتر
رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین حماس جنگ غزه ولادیمیر پوتین حمله به رفح نوار غزه اوکراین چین مصر طوفان الاقصی
فوتبال استقلال رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه استقلال بازی باشگاه پرسپولیس ذوب آهن دورتموند سپاهان
فناوری فیبرنوری ناسا اپل ایلان ماسک آب سامسونگ گوگل پارک فناوری پردیس
تخم مرغ آسم روغن زیتون هندوانه بیماران خاص کبد چرب ناباروری