دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


روشهای اندازه‌گیری رضایت مشتری


تاریخ نشر : ۸۴۰۲۱۳
تیراژ : ۱۲۰۰
تعداد صفحه : ۵۴۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۲۴۹-۱۱-۳
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : کاوسی - سیدمحمدرضا
نویسنده : سقائی - عباس

در کتاب سعی شده مفاهیم مرتبط با مشتریان، و روش‌های تعیین نیازها و خواسته‌ها، روش‌های اندازه‌گیری رضایت آنان، و راهکارهایی برای بهبود و جلب رضایت مشتری مطرح گردد. 'کشف و شناسایی'، 'طراحی و اجرا'، 'تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده'، 'گزارش'، 'توسعه' و 'روش‌های نوین برای اندازه‌گیری رضایت مشتری'. از مباحثی است که در کتاب عنوان گردیده است.


همچنین مشاهده کنید