سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


خدمات مشتری


تاریخ نشر : ۸۴۱۲۰۹
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۷۵۵-۱۵-۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : کانگ - بی
مترجم : صابری‌وند - نادر

نگارنده با ذکر این نکته که امروزه مشتری، ایفا کننده‌ی نقش اصلی در سازمان‌ها است، پویایی و سوددهی کسب و کار را در گروه رفتار با مشتریان می‌داند؛ سپس خاطرنشان می‌سازد. 'برای داشتن خدمات مشتری خوب و قابل قبول بایستی 5M را به خوبی درک کرده و به آن‌ها عمل نماییم؛ ماموریت (Mission)، مدیریت (Management)، انگیزش (Motivation)، اندازه‌گیری (Messurement)، بازنمایی فکری (Mind Mapping) و شادمان‌سازی (Merry Marking)'. سپس وی تجارب موفق شرکت GE را در زمینه‌ی مشتری‌مداری بازگو می‌کند. گفتنی است این شرکت به داشتن مرکز خدمات تلفنی کوچک اما در حد استاندارد جهانی مشهور است. در کتاب حاضر حاصل تلاش این شرکت برای تصاحب جایزه‌ی خدمات عالی در رقابت با شرکت‌های بین‌المللی و مشتری مدار، بیان شده است.