دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی جهانی


تاریخ نشر : ۸۴۰۳۲۴
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۲۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۴۵۷۹-۴-۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : تالیف و ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : شهریاری - سیدعمادالدین
ویراستار : آقاموسی - رضا

در فصل اول کتاب اطلاعات کلی درباره‌ی مفهوم بازاریابی، وظایف بازاریابی و عوامل کنترل‌پذیر و کنترل ناپذیر داخلی و خارجی ذکر می‌شود. در ادامه درباره‌ی این موضوعات سخن می‌رود: 'محیط تجارت جهانی'، 'جغرافیا و تاریخ، اساس درک و فهم فرهنگی'، 'نقش پویای فرهنگ در تعیین بازارهای جهانی'، 'مدیریت بازاریابی جهانی ـ برنامه‌ریزی و سازماندهی'، 'تحقیقات بازاریابی جهانی'، 'تولید کالای مصرفی برای بازار جهانی'، 'بازاریابی محصولات صنعتی و خدمات تجاری'، 'ساختارهای تفریح جهانی'، 'لجستیک و مکانیزم صادرات تجاری'، 'تبلیغات جهانی و کوشش‌های تشویقی'، 'فروش شخصی و مدیریت کارکنان'، 'قیمت‌گذاری در بازارهای بین‌المللی' و 'نیازهای مالی و سرمایه‌ای در بازاریابی بین‌المللی'.


همچنین مشاهده کنید