دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
هفت کلید استراتژی خدمات
نویسنده : هورویتس - ژاک
مترجم : اعرابی - سیدمحمدایزدی - داود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۸۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۹۹-۳۹-۲
کتاب شامل نکاتی است درباره رموز موفقیت, و جلب نظر مشتریان که به روش گام به گام و با ذکر مثالها و نمونههای واقعی, همراه با توصیههایی مدیریتی, درج گردیده است .در پایان هر فصل پرسشهایی گنجانده شده است' .شناخت مشتریان', 'خدمات یعنی خلق ارزش', 'اندازهگیری رضایت مشتریان', 'مدیریت شکایتهای مشتریان', 'وفادار کردن مشتریان', 'کارکنان خدمات و مشتریان 'و 'مدیریت خدمات در آینده 'مطالب اصلی کتاب هستند .
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
خلیج فارس ایران مجلس شورای اسلامی آمریکا مجلس دولت شورای نگهبان حجاب بودجه دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران مجلس یازدهم
شهرداری تهران تهران هواشناسی فضای مجازی شهرداری سیل شورای شهر شورای شهر تهران پلیس قتل وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
ایران خودرو قیمت دلار خودرو قیمت خودرو دلار بازار خودرو مالیات بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن تورم
تلویزیون سریال رسانه تئاتر سینمای ایران موسیقی فیلم بازیگر رسانه ملی سینما کتاب قرآن کریم
سازمان سنجش شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب رشته
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه عربستان اوکراین ترکیه عراق نوار غزه
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان تراکتور تیم ملی فوتسال ایران فوتسال بازی لیگ برتر جام حذفی آلومینیوم اراک باشگاه پرسپولیس
اپل همراه اول امارات ایلان ماسک گوگل تبلیغات ایرانسل آیفون فناوری سامسونگ ناسا
مواد غذایی سازمان غذا و دارو خواب دیابت سلامت روان بارداری مالاریا دندانپزشکی