دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


هفت کلید استراتژی خدمات


هفت کلید استراتژی خدمات
نویسنده : هورویتس - ژاک
مترجم : اعرابی - سیدمحمدایزدی - داود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۸۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۹۹-۳۹-۲

کتاب شامل نکاتی است درباره رموز موفقیت, و جلب نظر مشتریان که به روش گام به گام و با ذکر مثال‌ها و نمونه‌های واقعی, همراه با توصیه‌هایی مدیریتی, درج گردیده است .در پایان هر فصل پرسش‌هایی گنجانده شده است' .شناخت مشتریان', 'خدمات یعنی خلق ارزش', 'اندازه‌گیری رضایت مشتریان', 'مدیریت شکایت‌های مشتریان', 'وفادار کردن مشتریان', 'کارکنان خدمات و مشتریان 'و 'مدیریت خدمات در آینده 'مطالب اصلی کتاب هستند .


همچنین مشاهده کنید