دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


بازاریابی


بازاریابی
نویسنده : اسماعیل‌پور - حسنغفاری‌آشتیانی - پیمان
محل نشر : اراک
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۲/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۶۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ف‌لا۵ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۴۵۰۴-۳-۲

کتاب حاضر با تعریف بازاریابی و توصیف ویژگی‌های بالفعل و بالقوه بازار آغاز شده در پی آن درباره فرآیند مدیریت بازاریابی و عوامل موثر بر آن و نیز مراحل برنامه‌ریزی استراتژیک به منظور بازاریابی توضیح داده می‌شود . در ادامه نقش اطلاعات و شبکه‌های اطلاعاتی در تحقیقات مربوط به بازار بررسی شده و عوامل عمده‌ای که بر روی رفتار خرید صنعتی تاثیر می‌گذارند مشخص شده است' .تقسیم بازار', 'استراتژی محصول', 'طراحی محصول جدید و استراتژی منحنی عمر محصول', 'قیمت‌گذاری محصول', 'استراتژی ارتباطات بازاریابی', 'آگهی تجارتی', 'بازاریابی خدمات 'و 'بازاریابی بین‌المللی 'از دیگر مباحث این کتاب هستند .


همچنین مشاهده کنید