دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
بازاریابی
نویسنده : اسماعیلپور - حسنغفاریآشتیانی - پیمان
محل نشر : اراک
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۲/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۶۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/فلا۵ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۴۵۰۴-۳-۲
کتاب حاضر با تعریف بازاریابی و توصیف ویژگیهای بالفعل و بالقوه بازار آغاز شده در پی آن درباره فرآیند مدیریت بازاریابی و عوامل موثر بر آن و نیز مراحل برنامهریزی استراتژیک به منظور بازاریابی توضیح داده میشود . در ادامه نقش اطلاعات و شبکههای اطلاعاتی در تحقیقات مربوط به بازار بررسی شده و عوامل عمدهای که بر روی رفتار خرید صنعتی تاثیر میگذارند مشخص شده است' .تقسیم بازار', 'استراتژی محصول', 'طراحی محصول جدید و استراتژی منحنی عمر محصول', 'قیمتگذاری محصول', 'استراتژی ارتباطات بازاریابی', 'آگهی تجارتی', 'بازاریابی خدمات 'و 'بازاریابی بینالمللی 'از دیگر مباحث این کتاب هستند .
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
خلیج فارس ایران آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس دولت حجاب شورای نگهبان دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران بودجه رئیسی
شهرداری تهران هواشناسی تهران شورای شهر شورای شهر تهران سلامت دستگیری پلیس فضای مجازی سیل قتل وزارت بهداشت
قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو خودرو دلار مالیات بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن تورم سایپا
تئاتر سریال دفاع مقدس تلویزیون موسیقی فیلم سینمای ایران بازیگر سریال پایتخت کتاب سینما قرآن کریم
شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش انتخاب رشته باتری
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه اوکراین نوار غزه ترکیه طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا
استقلال فوتبال سپاهان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال وحید شمسایی بازی باشگاه پرسپولیس تراکتور پرسپولیس جام حذفی آلومینیوم اراک
اپل ایلان ماسک آیفون تبلیغات گوگل مریخ فناوری سامسونگ ناسا
مواد غذایی خواب روانشناسی دندانپزشکی آلزایمر هندوانه بارداری مالاریا ویروس