دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری سیستمهای بازاریابی الکترونیکی
برای نیل به بازاریابی الکترونیکی و تعیین عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری آن، موارد زیر در نظر گرفته میشود:
ـ عدم شناخت توانمندیهای لازم برای پیادهسازی و بهکارگیری فناوری اطلاعات
ـ درک نادرست از زمان و مکان کاربرد فناوری در فرآیندهای کسب و کار
ـ فقدان زیرساختهای سازمانی لازم برای استفاده از فناوری
ـ سرمایهگذاری کلان بیبرنامه در زمینهٔ فناوری اطلاعات که گاهی منجر به ایجاد ارزش تجاری قابل قبول نمیشود و بازده مطلوبی عاید شرکت نمیگردد.
تحقیق حاضر از نظر هدف، تحقیقی کاربردی است که در جمعآوری اطلاعات از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده است. ابزار گردآوری دادههای تحقیق، پرسشنامه است و دادههای مذکور با استفاده از روش آماری تحلیل عاملی تحلیل میشوند.
دکتر بیژن لطیف
نیالا سابقی ساروئی
نیالا سابقی ساروئی
منبع : معاونت برنامهریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
مجلس شورای اسلامی مجلس دولت شورای نگهبان حجاب مجلس یازدهم دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران انتخابات افغانستان رئیس جمهور گشت ارشاد
تهران شورای شهر دستگیری هواشناسی شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس قتل سیل فضای مجازی کنکور وزارت بهداشت
دلار قیمت دلار خودرو مالیات قیمت خودرو بانک مرکزی بازار خودرو قیمت طلا مسکن تورم ایران خودرو سایپا
تلویزیون سریال تئاتر زنان فیلم مست عشق سینمای ایران سینما ازدواج موسیقی سریال پایتخت بازیگر
خورشید
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه اسرائیل آمریکا جنگ غزه روسیه اوکراین حماس ترکیه نوار غزه عراق
فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران ایران استقلال فوتسال بازی باشگاه پرسپولیس سپاهان جام حذفی آلومینیوم اراک تراکتور
هوش مصنوعی اپل وزارت علوم آیفون ماه تبلیغات فناوری ناسا گوگل نخبگان مریخ
خواب موز افسردگی کاهش وزن بارداری دندانپزشکی آلزایمر روغن حیوانی