جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

به اخراج مورینیو هرگز فکر نکنید


به اخراج مورینیو هرگز فکر نکنید
رفته رفته به آغاز رقابت های باشگاهی اروپایی نزدیک می شویم و با رسیدن زمان آغاز این رقابت ها التهاب و اضطراب مربیان شاغل در باشگاه های مختلف به اوج خود رسیده است. فوتبال ایتالیا این فصل شاهد حضور بزرگان فوتبال جهان در سری A است. خوزه مورینیو هدایت تیم اینتر را بر عهده گرفته است و رونالدینیو به میلان ملحق شده است تا این رقابت ها چون گذشته جذاب و جالب شود. در این بین وب سایت گل در مقاله ای جالب به بررسی شانس اخراج مربیان شاغل در سری A پرداخته است که نام خوزه مورینیو مربی با کلاس و نام آشنای اینتر به عنوان آخرین شانس برکناری و دلیو روسی مربی لاتزیو به عنوان اولین شانس برکناری آمده است.
● خوزه مورینیو (اینتر)
این مربی نام آشنا و صاحب سبک تا پیش از این هرگز در ابتدای فصل اخراج نشده است و شانس او برای برکناری در فصل جدید ۲ به ۱۰ است.
● لوچیانو اسپالتی (رم)
مربی موفق «رم» ۲ فصل موفقی را در جمع گلادیاتورها سپری کرده است و تصور برکناری او در ابتدای فصل محال است چون شانس او به مانند مورینیو ۲ به ۱۰ است.
● کلودیو رانیه ری (یوونتوس)
تیم یوونتوس در اولین فصل حضورش در سری A پس از سقوط به سری B نتوانست با رانیه ری موفق عمل کند و فشارها روی این مربی بسیار زیاد بود و بدون شک این فشارها در فصل جاری نیز ادامه خواهد داشت، پس شانس برکناری او ۲ به ۱۰ می شود.
● چزاره پراندلی (فیورنتینا)
پراندلی تیمی جوان را برای آینده ساخته است. این مربی با عملکرد خوبش نشان داد که حضورش در تیم اول فلورانس بدون شک باعث رشد این تیم شده است. شانس او برای برکناری ۲ به ۱۰ است.
● کارلو آنچلوتی (میلان)
فصل گذشته برای کارلو آنچلوتی فصل بسیار بد و ناراحت کننده ای بود اما سیلویو برلوسکنی مالک میلان از او حمایت کرد اما بدون شک لغزش او در فصل جدید باعث برکناری اش خواهد شد پس شانس او ۳ به ۱۰ می شود.
● والتر ماتزاری (سامپدوریا)
بهترین مربی فصل گذشته سری A . ماتزاری به سامپدوریا روح جدیدی داده است و شانس او ۲ به ۱۰ است پس احتمال برکناری اش بسیار کم است.
باسکوال مارینو (اودینزه)
نمونه کوچکی از ماتزاری مربی سامپدوریا! این مربی شانس کمی برای اخراج دارد. شانس او ۲ به ۱۰ است.
● ادی راجا (ناپولی)
راجا به عنوان یک مربی با سابقه در فصل گذشته بسیار ضعیف عمل کرد. او تا آستانه اخراج در فصل گذشته پیش رفت و امسال نیز با شانس ۶ به ۱۰ یکی از مربیانی است که احتمال اخراجش در ابتدای فصل می رود.
● لوئیجی دل نری (آتالانتا)
مربی خوب سال های قبل کیه وو در اولین فصل حضور در آتالانتا نتوانست چون گذشته عمل کند و با کسب عنوان نهمی به کارش پایان داد. شانس اخراج دل نری در فصل جاری ۵ به ۱۰ است.
● جیان پیروگاسپرینی (جنوا)
۲ فصل خوب و فوق العاده در باشگاه جنوا باعث شده است تا گاسپرینی تبدیل به یک مربی موفق شود. اعتماد رئیس باشگاه جنوا به او شانس برکناری اش را ۳ به ۱۰ کرده است.
● استفانو کولانتونو (پالرمو)
تا زمانی که مائوریتزیو زامپارینی رئیس باشگاه پالرمو است حتی حضور لیپی و فرگوسن نیز در رأس هدایت تیم فوتبال این باشگاه با اطمینان خاطر نخواهد بود به همین خاطر شانس اخراج کولانتونو ۹ به ۱۰ است!
● دلیو روسی (لاتزیو)
خیلی ها در فصل پیش اعتقاد داشتند دلیو روسی اخراج خواهد شد اما مسئولان لاتزیو به او فرصتی دیگر دادند که با وجود تمامی فشارها در فصل جدید نیز هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد اما با وجود تمامی این فرصت ها شانس او برای اخراج ۸ به ۱۰ است.
● مارکو گیامپائولو (سیه نا)
جانشین ماریو برتا، ۱۸ ماه قبل از کالیاری اخراج شده بود اما مسئولان سیه نا امید دارند که گیامپائولو بتواند تیمشان را خوب هدایت کند. شانس اخراج او ۷ به ۱۰ است.
● ماسیمیلیانو آلگری (کالیاری)
آلگری اولین مربی تجربی سری A است که بدون حضور در کلاس های مربیگری، مسئولان کالیاری به او اعتماد کردند. کالیاری طی ۶ سال گذشته ۱۲ مربی عوض کرده است و این احتمال می رود که آلگری نفر سیزدهم باشد. شانس او برای برکناری ۸ به ۱۰ است.
● جیانی دی بیازی (تورینو)
این مربی تا به حال ۳ بار هدایت تورینو را در دست داشته است و شانس او برای برکناری در فصل جدید ۷ به ۱۰ است.
● نویرا ورلاندی (رجینا)
ورلاندی در ماه مارس سال گذشته سکان هدایت تیم رجینا را در دست گرفت و این تیم را در سری A حفظ کرد اما آیا او می تواند در این فصل نیز دست به چنین کاری بزند؟ چون اگر چنین نشود شانس برکناری او ۷ به ۱۰ خواهد شد.
● والتر زنگا(کاتانیا)
سنگربان اسبق تیم ملی ایتالیا پس از اخراج سیلویو بالدینی در اواخر فصل بود که هدایت کاتانیا را برعهده گرفت. پس می توان گفت که زنگا در اول فصل شانس اخراجش کم است و به احتمال زیاد ۵ به ۱۰ خواهد بود.
● جوزپه لاچینی(کیه وو)
فرشته نجات کیه وو در فصل گذشته جوزپه لاچینی بود. او توانست الاغ های پرنده را قهرمان سری B کند و آنها را به سری A رهنون سازد. شانس لاچینی برای برکناری ۷ به ۱۰ است.
● دانیل آریگونی(بلونیا)
مربی بلونیا را می توان مربی خوبی برای جانشینی اخراجی ها دانست و شانس او برای برکناری ۷ به ۱۰ است.
● ماریو برتا(لچه)
مسئولان لچه زیاد به فکر کسب عنوان در سری A نیستند و این کار برتا را راحت می کند. شانس این مربی برای برکناری ۵ به ۱۰ است.
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید