جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

چهره‌های درخشان لیگ برتر


چهره‌های درخشان لیگ برتر
۱. استیون جرارد، افسانه بزرگ لیگ
هافبک ۲۴ ساله لیورپول کاپیتان ”باشگاه رؤیاهایش“ محسوب می‌شود. پس از امضاء یک قرارداد جدید با لیورپول، استیوی آماده است تا لیورپول ۳ امتیازی را به مدارج بالای لیگ برتر رهنمون سازد. او در برابر تیم گمنام ولزی در جریان مرحله اول پیش مقدماتی لیگ قهرمانان در مجموع ۲ بازی، ۵ گل به ثمر رساند. استیوی امیدوار است اولین کاپیتان آنفیلد در قرن بیست و یکم باشد که جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر می‌برد.
پیش‌بینی: استیون با قدرت تمام می‌دود و گل‌های جالبی به ثمر می‌رساند.
۲. وین‌رونی، طلائی!
مهاجم ۱۹ ساله و شرور منچستریونایتد، در اولین بازی فصل، دروازه تیم سابقش را در گودیسون پارک گشود و به ابزار شادی مقابل دیدگان هواداران اورتون پرداخت. او فصل گذشته چه در منچستریونایتد و چه در تیم ملی انگلستان نمایش‌های ویژه‌ای ارائه داد. او با پاهای خود چنان به جادوگری پرداخت که تنها خود می‌تواند آن را تکرار کند. نکته مثبت در مورد جوان یاغی اولدترافورد آن است که وی تنها به پیشرفت خود فکر کرده و روز به روز بهتر و بهتر می‌شود.
پیش‌بینی: چند نمایش درخشان طولانی مدت و البته والی‌های داغ.
۳. شون رایت فیلیپس، در آستانه بزرگی
او نشانی از ایان رایت افسانه‌ای دارد. شاید وی یک خرید مناسب برای چلسی تلقی شود.
اگر در چند بازی او را تعقیب کنید متوجه استعدادش به‌خصوص در کناره‌های زمین می‌شوید. او تنها ۲۳ سال سن دارد. رایت کنار ”روبن“ و ”داف“ تن تمام تیم‌های لیگ برتر را خواهد لرزاند. کسی می‌تواند مقابل حملات ویرانگر او ایستادگی کند؟
پیش‌بینی: مدافعان تیم‌های حریف سعی می‌کنند به هر طریق ممکن او را سرنگون کنند، اما با این کار در واقع ”شون“ را به نوک قله نزدیک‌تر می‌کنند.
۴. تیه‌ری آنری، شکوه بزرگ
”تی‌تی“ با بردن کفش طلای لیگ برتر در سال گذشته رشد بیشتری یافت. پس از گذراندن تعطیلات، او به‌طور کامل در خدمت تیم بود تا توپچی‌ها را به موفقیت برساند. آنری آماده است تا به دشمنانش ثابت کند یک ”آقا“ است. استیل بدن وی برای فوتبال خلق شده است.
پیش‌بینی: کفش او از طلا ساخت شده است و همانند ورزشکاران المپیک آماده و سرحال، چشم انتظار یک موفقیت بزرگ خواهد بود.
۵. استیوارت داونینگ، انگلیسی پرامید
او در فصل گذشته رشد جالب توجهی داشت و این فصل قصد دارد با تداوم نمایش‌های درخشانش مسافر جام‌جهانی آلمان شود. اگر استیوارت همچنان به درخشش خود با لباس بورو ادامه دهد، اریکسون (به شرط آنکه سرمربی باقی بماند) نمی‌تواند وی را در لیست نهائی تیم ملی قرار ندهد.
پیش‌بینی: دریبل‌های گیج‌کننده و حقه‌های دسته اول!
۶. اسکات پارکر، مغموم مغرور
او در چلسی درخشش چندانی نداشت و بازی‌های زیادی انجام نداد. مرد ۶ میلیون پوندی حالا در نیوکاسل حضور دارد. ادامه راه لیگ برتر برای وی سخت به نظر می‌رسد. هافبک ۲۴ ساله کلاغ‌ها باید دوره دیگری از زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کند. هافبک سرعتی و دریبل‌زن نیوکاسل واقعاً می‌خواهید قدرت بازی و توانائی‌هایش را به آن دسته افرادی که وی را تحقیر می‌کنند؛ اثبات کند.
پیش‌بینی: برلیان‌ها جعبه جعبه به زمین می‌ریزند...
۷. لدلی کینگ، انگلیسی تیره
”لدلی“ یک فصل قابل قبول را با تاتنهام سپری کرد. او در حال تبدیل شدن به یکی از اعضاء ثابت و کلیدی تیم ملی انگلستان نگون‌بخت است. جام‌جهانی ۲۰۰۶ در راه است. موفقیت در نگه داشتن کناره‌های زمین نهفته است. کینگ می‌داند ارائه بازی‌های مطلوب در این فصل به تقویت حس همکاری با تیم ملی کمک می‌کند. پیش‌بینی: او همچنان فوق‌العاده خونسرد، به نمایش‌های خود ادامه خواهد داد.
۸. برادلی رایت فیلیپس، ستاره جوان
مهاجم ۲۰ ساله منچسترسیتی هیچ نگرانی از بابت عدم دریافت جایزه جوان سال جزیره ندارد. هواداران منچسترسیتی امیدوارند وی بتواند نمایش درخشان ”شون“ را تکرار کند. او از زمانی که وارد ترکیب تیم بزرگسالان شده، توجهات زیادی را معطوف به خود کرده است. برادر کوچک ”شون“ ۲ فاکتور بزرگ دارد: گام‌های بلند و مهارت فراوان در نگه داشتن توپ. او مانند دیدن تصاویر نادیدنی می‌کند!
پیش‌بینی: برادلی رشد زیادی داشته و آموزش خوبی فراخواهد گرفت. در ضمن از چشم‌هایش برای ایجاد فرصتی جهت گلزنی استفاده می‌کند!
۹. لوران روبرت، بالاتر...
سرانجام وی محیط پرآشوب نیوکاسل را ترک کرد و راهی جنوب و تیم پورتس موث شد. او حتی با گراهام سونس سرمربی نیوکاسل نیز دچار مشکل شده بود که البته این اولین جنجال‌سازی مرد فرانسوی در مورد مربیانش بود. هواداران پورتس موث قدرت دریبل‌زنی و همچنین شوت‌های راکت‌مانندش را خواهند دید. او یک ضربه آزاد جالب به‌عنوان هدیه هر هفته لیگ برتر، کنار گذاشته است.
پیش‌بینی: داستان دنباله‌دار ضربات آزاد وی ادامه خواهد یافت.
۱۰. تیم کاهیل، ستاره کوتاه قد
اخیراً او را بهتر از لمپارد می‌دانند، اما این اورتونی ۲۵ ساله خود به خوبی می‌داند راهی طولانی تا موفقیت پیش‌رو دارد. او در اواخر فصل پیش تبدیل به ستاره بزرگ لیگ برتر شد. با همان سبک بازی خونسردانه. گل‌هائی که وی به ثمر رساند، برای بازیکنی در خط هافبک جالب به نظر می‌رسد. تافی‌ها هر چند باید رؤیای حضور در لیگ قهرمانان را به خاک بسپارند، اما با کمک کاهیل می‌توانند به مقدار اندکی هم که شده درخشش فصل پیش را برای هواداران بی‌صبر خود تداعی کنند.
پیش‌بینی: ادامه گلزنی‌ها و نوشتن قصه آینده...۱۱. میکائیل فورسل، قدرت گلزنی
مهاجم ۲۴ ساله، فصل گذشته به‌طور قرضی در سنت اندروز روزگار سپری کرد. او فصل گذشته با زدن ۱۷ گل بهترین گلزن تیم بیرمنگام لقب گرفت. این تمام ماجرای او در فصل گذشته نبود. فورسل مقاطعی به‌خاطر مصدومیت زانو دور از میادین بود. سطح بازی و شخصیت والایش، سبب‌ساز شد مرد فنلاندی با مبلغ ۳ میلیون پوند در ماه ژوئن قرارداد خود را قطعی کند.
پیش‌بینی: گل، گل و باز هم گل!
۱۲. اشلی کول، جنجال‌ساز بزرگ
همه چشم‌ها به کیفیت این فصل کول دوخته شده است. او فصل پیش در آستانه پیوستن به چلسی بود، به همین سبب مرد اول روزنامه‌های زرد بریتانیا شد. کول در ادامه گفت که پول بیشتری از آرسنال می‌خواهد. با این وجود وی بازیکن خوبی بوده و با قدرت زیادی سراسر فصل گذشته را گذراند. او در تابستان یک قرارداد جدید با آرسنال امضاء کرد.
پیش‌بینی: باید شاهد اورلپ‌ها و دوندگی‌های پیاپی وی در سمت چپ زمین آرسنال باشیم.
۱۳. مایکل کریک، شور جوانی
پس از گذراندن دوران آموزشی در تاتنهام، پدیده سابق وستهام سرانجام در پایان فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ جایگاه خود را تثبیت کرد. اگر وی به روند خوب خود ادامه دهد، در تیم اریکسون جایگاه ثابتی به‌دست خواهد آورد.
پیش‌بینی: او با دقت فراوان به بازیسازی پرداخته و مدافعان حریف را جا خواهد گذاشت.
۱۴. فرانک لمپارد، افسانه
با تنها ۷ سال سن او به یکی از افسانه‌های لیگ برتر تبدیل شده است. لمپارد بی‌شک بهترین هافبک انگلستان است و در چلسی یک الگو محسوب می‌شود. وی در سال ۲۰۰۱ از وستهام (تیم پدرش) به چلسی پیوست.او در مدت اندکی رشد خیره‌کننده‌ای داشته است. رسانه‌ها لمپارد را مرد اول انگلستان در جام‌جهانی ۲۰۰۶ می‌دانند. غوغای وی همچنان ادامه دارد.
پیش‌بینی: یک مهاجم باکلاس و گلزنی تمام عیار!
۱۵. ادوین‌ون‌درسار، خرگوش پرحرارت
مرد هلندی فولهام را ترک کرد تا درون دروازه منچستریونایتد بدرخشد. او در ۲ بازی ابتدائی فصل، عملکرد درخشانی داشته و تاکنون گلی دریافت نکرده است. مرد هلندی تمایل دارد دوره جدیدی از درخشش را در لباس شیاطین سرخ تجربه کند. مردم با تردید راجع به سن بالای وی صحبت می‌کنند. باید منتظر ماند و ادامه درخشش وی در لیگ برتر را تماشا کرد.
پیش‌بینی: دوران سختی در اولدترافورد خواهد داشت. همه چیز بستگی به خودش دارد.
۱۶. پر کرولدروپ، محبوب رسانه‌ها
مدافع طلائی اورتون ۲۵ سال دارد. او سال گذشته را همراه با اودینزه گذراند. ”پر“ چنان در تیم ایتالیائی درخشید که وقتی مویس سرمربی اورتون اعلام کرد برای جذب وی ۵/۴ میلیون یورو پرداخته، هیچ‌کس تعجب نکرد. تخصص‌ وی بازی در مرکز دفاع است. ”پر“ به مدد هوش بالایش دوران خوبی در گودیسون پارک خواهد داشت.
پیش‌بینی: تکل‌های موفق او، توجه رسانه‌ها را جلب خواهد کرد. او به مانند آب‌پاش عمل می‌کند!
۱۷. امره بلوز اوغلو، یک ترک برتر
او مورد اعتماد گراهام سونس سرمربی نیوکاسل است. وقتی این مربی اعلام کرد ”امره“ جذاب‌ترین تُرک تاریخ است، تعجب همه بیشتر شد. پست ”امره“ در میانه میدان بسیار حساس است. مرد ترکیه‌ای علی‌رغم جثه کوچک با توپ، کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و از همه مهم‌تر راه گل زدن را بلد است.
پیش‌بینی: هوش زیادی در دریبل زدن دارد و کفش‌هایش متناسب با سایز توانائی‌هایش خواهد بود.
۱۸. زت‌ نایت، آرزومند
نایت فوتبال خود در انگلستان را از این تابستان آغاز کرده است. وی در تیم ملی جائی یافته؛ با این حال از کلاس بازیکن ثابت تیم ملی انگلستان برخوردار نیست. اگر وی خواستار حضور در جام‌جهانی است، باید سطح بازی خود را تا بالاترین سطح ارتقاء دهد. در صورت برآورده شدن چنین خواسته‌ای، نایت را در جام‌جهانی ۲۰۰۶ خواهیم دید.
پیش‌بینی: او به سوس موفقیت پرش خواهد کرد.
۱۹. جرمن پنالت، پرفروغ
هافبک ۲۲ ساله بیرمنگام، در آرسنال دوران پرفروغی پشت سر نگذاشت. استیو بروس فصل گذشته وی را به‌طور قرضی در اختیار گرفت، اما او چنان درخشید که مربی مجبور به قطعی کردن قراردادش شد. او پاداش ایمان به کار و جدیت در تمرینات را دریافت می‌کند و به زودی باشگاه‌های قبلی خود را پشیمان خواهد کرد.
پیش‌بینی: دریبل‌زنی وی هواداران را سرگرم می‌کند. پنانت سوژه مناسبی خواهد بود؛ این بار مجبور نیست برای تیتر یک شدن، کسی را زیر بگیرد.
۲۰. پپه رینا، اشمایکل جدید
این بازیکن ۲۲ ساله از ویارئال به لیورپول پیوست. وقتی نظر بنی‌تز به سوی وی جلب شد، مقامات لیورپول حاضر شدند ولخرجی کرده و ۶ میلیون یورو برای انتقالش بپردازند. دودک در مقاطع پایانی فصل پیش تبدیل به قهرمان اروپا شده بود، حالا رینا قصد دارد با استفاده از مصدومیت طولانی مرد لهستانی جایگاه ثابتی درون دروازه‌ قرمزهای آنفیلد به‌دست بیاورد. به زودی رینا را دروازه‌بان شماره یک تیم خواهیم دید.پیش‌بینی: او شروع مجدد فوق‌العاده‌ای دارد. یک دفع‌کننده خوب بوده و تعددل خوبی درون دروازه دارد. بنی‌تز او را اشمایکل لیورپول می‌داند. باید به انتظار نشست و وقایع بعدی را تماشا کرد.۲۱. مامو سیسوکو، برتر از ویه‌را
ستاره ۲۰ ساله لیورپول با تمجید رافا بنی‌تز روبه‌رو شده است. مربی قهرمان اروپا اعتقاد دارد سیسوکو بسیار بهتر از پاتریک ویه‌را خواهد شد. سیسوکو برای قرمزها هزینه‌ای در حدود ۵ میلیون یورو در پی داشت. او از والنسیا به لیورپول آمد. تکل‌ها و انرژی فراوانی که او صرف می‌کند، خط هافبک لیورپول را به پیش خواهد برد. سیسوکو در کنار ژابی آلونسو و استیون جرارد یک مثلث رؤیائی در خط هافبک به‌وجود خواهند آورد.
پیش‌بینی: باید اتفاقات آینده را مشاهده کرد؛ اما سیسوکو بدون ترس به دفاع و تهاجم خواهد پرداخت.
۲۲. جان تری، کاپیتان بزرگ
بهترین دفاع لیگ برتر در فصل گذشته، رهبر چلسی در راه کسب اولین جام پس از ۵۰ سال ناکامی بود. بازیکن پرقدرت چلسی، رهبر بومی جوانان جزیره است. او درگیر چند نوع مصدومیت است، با این حال از همین آغاز فصل نشان داده که می‌خواهد با هدایت خوب چلسی جام‌های دیگری به کلکسیون اخیراً پررونق شده باشگاه بیفزاید.
پیش‌بینی: تکل‌های خوب و گل‌هائی که از روی ضربات کرنر به ثمر می‌رساند، ادامه خواهد داشت.
۲۳. کایرون ریچاردسون، بازگشت پدیده
پدیده ۲۰ ساله منچستریونایتد از یک نظر در معرض توجه قرار دارد. بازیکنان کمی وجود دارند که در اولین بازی ملی موفق به زدن ۲ گل شوند؛ اما کایرون این کار را در تور آمریکا انجام داد. این هافبک چپ به خوبی نظر مساعد اریکسون را جلب کرده است. پس از یک فصل حضور قرضی در وستهام، او آماده درخشش در تیم محبوبش منچستریونایتد است.
پیش‌بینی: گل‌هائی از چپ و مرکز زمین!
۲۴. دارن بنت، ناشناس سرشناس
چارلتون او را با مبلغ اندک ۵/۲ میلیون یورو به خدمت گرفت؛ اما از وی بهره‌های فراوان‌تری برد. او فصل پیش ۱۹ گل برای ایپسویچ به ثمر رساند. پس چارلتون امسال خرید مناسبی انجام داده است.
بنت کیفیت بازی پردوامی دارد و به خوبی گلزنی می‌کند. وی هم‌اکنون تشنه گلزنی در لیگ برتر است.
پیش‌بینی: مدافعان بزرگ لیگ برتر در دام او گرفتار خواهند شد. مطمئن باشید!
۲۵. وین روتلیج، ادامه دارد...
ملی‌پوش تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلستان سرانجام به آرزوی خود رسید و این تابستان به تاتنهام پیوست. او به‌عنوان یک بال، سرعت مناسبی دارد. استیل بازی وین نشان از ظهور یک بازیکن بزرگ دارد. اسپرز مسابقات زیادی پیش‌رو دارد. اگر روتلیج در تمام مسابقات آمادگی مطلوب خود را حفظ کند، تیمش روزهای خوبی را پیش‌رو خواهد داشت.
۲۶. جی‌جی اوکوچا، عصای جادوئی
جی‌جی عاشق نشان دادن دیوانگی خود در هنگام تصاحب توپ است. بله وی یک دیوانه واقعی است! با تمام این اوصاف رابطه خوبی با هواداران بولتون برقرار کرد. آنها به ستاره نیجریه‌ای جهت حضور مجدد در بالای جدول لیگ برتر نیاز دارند. یک جم یوفای بزرگ پیش روی تیم قرار دارد. بولتون در این فصل ایفاءکننده نقش مهمی خواهد بود.
پیش‌بینی: او تکل می‌زند و دارای عصای جادوئی است!
۲۷. اریک جمباجمبا، شیر درنده
ملی‌پوش جوان کامرون یک شیر درنده است. او از منچستریونایتد به آستون‌ویلا پیوست. یونایتد برای خرید او ۳۵/۱ میلیون پوند پرداخت؛ اما اریک فقط در ۶ بازی شیاطین سرخ را همراهی کرد.هواداران ویلا از او انتظار دارند رشد بیشتری یافته و به بازیکن بزرگی تبدیل شود. جمباجمبا نشان خواهد داد پول زیادی در مقایسه با آنچه بروز می‌دهد، دریافت نکرده و در واقع باشگاه ولخرجی نکرده است.
پیش‌بینی: او با تکل‌های خود استخوان‌ پای حریفان را خرد خواهد کرد!
۲۸. جیمز ویگهان، پدیده بزرگ
او پدیده لیگ برتر است. این بازیکن ۱۷ ساله فصل پیش قدرت خود را به اثبات رساند. دقیقاً هنگامی که در شروع حضورش در لیگ برتر مقابل آستون‌ویلا به گلزنی پرداخت، نزد هواداران اورتون محبوب شد. ویگهان آن توپ را درون دروازه کریستال‌پالاس جای داد.در مورد او گفته می‌شود قدرت و سرعت مناسبی دارد. ما اشتیاق زیادی جهت دیدن گل‌های بیشتری از سوی او در فصل جدید داریم.
پیش‌بینی: او از روی نیمکت برمی‌خیزد و گل می‌زند.
۲۹. الکساندر هلب، اعتبار جدید توپچی‌ها
خرید جدید ۱۰ میلیون پوندی آرسنال برای درخشش در جمع توپچی‌ها آماده می‌شود. هلب فقط می‌خواهد بازی کند. او پشت سر مهاجمان بازی می‌کند. وی همواره آماده رقابت با هم‌تیمی‌هایش است و قبل از اینکه یک مدافع به نظر برسد، یک تکل‌کننده موفق محسوب می‌شود.
پیش‌بینی: گل‌سازی‌های او بر اعتبار تیه‌ری آنری می‌افزاید.
۳۰. زولتان گیرا، قهرمان
مرد یخی کناره‌های زمین وست‌بروم در باشگاه یک قهرمان بزرگ محسوب می‌شود. او احاطه مناسبی روی توپ دارد. گل‌های زولتان طی فصل گذشته به باق ماندن معجزه‌آور وست‌بروم در لیگ برتر کمک کرد. کاپیتان تیم ملی مجارستان آماده است تا با درخششی دیگر باشگاه را رو به جلو ببرد.
پیش‌بینی: سانترهای خوبی دارد و یک دریبل‌کننده باهوش محسوب می‌شود.۳۱. دنی گابیدون، بازیکن بزرگ
مدافع ۲۵ ساله وستهام امسال نمایش درخشانی خواهد داشت. مرد ولزی مهره کلیدی تیم کاردیف طی چند فصل اخیر بود؛ اما به قصد تجربه یک میدان بزرگتر سرانجام راضی به ترک تیم و پیوستن به باشگاهی بهتر شد. وستهام بهترین پیشنهاد را به وی ارائه کرد و دنی آن را پذیرفت. گابیدون در این فصل بازیکن بزرگی برای آنها خواهد بود!
پیش‌بینی: خونسردی ویژه و پاهای پراستقامت وی همگان را شگفت‌زده خواهد کرد.
۲۳. استیون تایلور، صخره
مدافع ۱۹ ساله نیوکاسل مانند یک صخره در امور تدافعی تیمش را یاری می‌دهد. او فصل گذشته نقش ویژه‌ای در جمع کلاغ‌ها نداشت؛ اما امسال یک بازیکن کلیدی برای باشگاهش خواهد بود. او می‌تواند در هر نقطه‌ای از خط دفاعی به بازی بپردازد. هواداران در فکر ساختن سرودی حماسی در وصف وی خواهند بود؛ چرا که واقعاً بازیکن بااستعدادی است.
پیش‌بینی: صدای قدرت وی به گوش همگان می‌رسد و تکل‌هایش برای تمام حریفان یک خطر خواهد بود.
۳۳. گلن جانسون، آماده، آماده
فصل مهمی پیش روی جانسون است. این اولین رقابت جدی وی برای به‌دست آوردن جایگاه ثابت در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی است. او قصد دارد لیاقت‌های خود را به اریکسون ثابت کند. جانسون رقیب نویل برای پست دفاع راست و همچنین نامیده شدن به‌عنوان برترین بازیکن این منطقه است.
پیش‌بینی: دوندگی زیاد و چند گل مهم
۳۴. جان استیو، امیدوار
مهاجم ۲۲ ساله ساندرلند وقتی در سال ۲۰۰۴ به بلکبرن بازگشت، نمایش محسوس و درخشانی ارائه داد. جان در دومین فصل، درگیر یک رقابت جدی شد؛ اما ۲۲ بازی را بدون گل زده سپری کرد. او فرد دیگری شده و امیدوار است توانائی‌هایش را در ساندرلند به رخ هواداران بکشد.
پیش‌بینی: انجام بازی خوب در تیم و ضربات سر قدرتمندانه‌ وی، بازیکنی ویژه را به لیگ برتر معرفی می‌کند.
۳۵. ناتان الینگتون، انتظار
او سرانجام ویگان را ترک کرد. ”دوک بزرگ“ (لقب او) فصل گذشته ۲۴ گل برای ویگان ثمر رساند و از ارکان اصلی صعود تیم به دسته اول بود. وی یک تمام‌کننده فوق‌العاده خوب است؛ اما رقابت بزرگ او این فصل خواهد بود. وی باید نشان دهد می‌تواند یک بازیکن پرتداوم باشد.
۳۶. پارک جی سونگ، بمب آسیائی
کره‌ای ۲۴ ساله منچستریونایتد در ”پی اس وی“ نمایش فوق‌العاده خوبی ارائه داد. او در لیگ قهرمانان اشک میلان را درآورد اما تیمش به نحو زجرآوری حذف شد. پارک واقعاً یک ستاره بزرگ چشم بادامی بود. گل او به میلان پایش را به اولدترافورد باز کرد. آسیائی‌ها منتظر درخشش وی هستند. چشم‌های زیادی پارک را تعقیب می‌کند.
پیش‌بینی: او به مانند یک بمب از چپ و راست هجوم می‌آورد و انرژیش را به بهترین نحو صرف می‌کند.
۳۷. کرگ بلامی، نفس مطبوع
بازیکن ۲۶ ساله اهل ولز علی‌رغم حواشی فراوان یک فوتبالیست بزرگ است. او در نیوکاسل نظر مثبت سونس را جلب نکرد. وی یک فصل را به‌طور قرضی در سلتیک گذراند و حالا آماده است در بلکبرن قله‌های پیشرفت را فتح کند. او می‌خواهد رشد بیشتری نسبت به استانداردهای فعلی خود داشته باشد. کرگ از تنفس در فضای لیگ برتر لذت کافی خواهد برد.
پیش‌بینی: یک فداکار واقعی و بازیکنی الکترونیکی
۳۸. دارن آمبروس، در پی اثبات قدرت
چارلتون در فصل تابستان یکی از بهترین خریدهایش را انجام داد. تیم، او را با مبلغ ۵/۱ میلیون یورو از ینوکاسل به خدمت گرفت. مهاجم تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلستان با نمایش خود به نیوکاسل ثابت خواهد کرد که چه بازیکن بزرگی را از دست داده است.
پیش‌بینی: می‌دود و شوت می‌زند!
۳۹. دنیس برکمپ، ادامه دارد...
دنیس در حالی فصل را آغاز کرد که تابستان قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید نمود. توانائی‌های وی اندکی کاهش یافته است؛ اما او همچنان با کلاس بازی بالای خود مدافعان حریف را به زحمت می‌اندازد. دنیس بی‌گمان مرد کلیدی توپچی‌ها خواهد بود.
پیش‌بینی: تمام‌کننده، خونسرد بازیکن باکلاس جهانی... ادامه دارد.
۴۰. بودوین زندن، بلای جان
”بولو“ فصل پیش لیاقت‌های خود را با لباس میدلزبورو ثابت کرد. تخصص وی در مرکز خط میانی است. اما در سمت چپ خط هافبک یا حتی دفاع چپ نیز توانائی‌ انجام یک بازی مطلوب را دارد. ”بولو“ یک همه کاره است. چشم امید بنی‌تز به نمایش‌های درخشان ”زندن“ دوخته شده است. این مرد هلندی تابستان امسال به‌عنوان بازیکن آزاد راهی لیورپول شد.
پیش‌بینی: سانترهای خوب وی و سرعت بالایش بلای جان لیورپول خواهد بود.
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید