یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
توزیع کالا
تصميم دربارهٔ کانال توزيع کال از جمله مهمترين تصميماتى است که فراروى مديران قرار دارد. تصميم درباره توزيع فيزيکى کال بر ساير تصميمات بازاريابى تأثير مستقيم مىگذارد. مثلاً خطمشى قيمتگذارى يک شرکت به اين بستگى دارد که آيا شرکت براى فروش کالاى خود از عمدهفروشان انبوه استفاده مىکند يا از فروشگاههاى اختصاصى سطح بالا. تصميمات مربوط به آگهىهاى تبليغاتى و پرسنل فروش شرکت به اين امر بستگى دارد که واسطههاى فروش تا چه اندازه به تشويق، آموزش و ايجاد انگيزه نياز دارند. دستيابى شرکت به کالاهاى جديد يا توليد اين کالاها نيز بستگى دارد به متناسب بودن يا تطبيق اين کالاها با توانايىهاى اعضاى کانل توزيع. | |
بههرحال، شرکتها اغلب به کانالهاى توزيع کالاهاى خود توجه کافى ندارند و اين امر گاه عواقب زيانبارى براى آنان بهدنبال دارد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
مجلس شورای اسلامی مجلس شورای نگهبان ایران دولت حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران گشت ارشاد افغانستان رئیسی رئیس جمهور
تهران هواشناسی شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس قتل سیل وزارت بهداشت کنکور سازمان هواشناسی آتش سوزی
قیمت دلار مالیات خودرو دلار قیمت خودرو بانک مرکزی بازار خودرو قیمت طلا مسکن ایران خودرو تورم سایپا
زنان تئاتر تلویزیون سریال محمدرضا گلزار ازدواج سینمای ایران قرآن کریم سینما فیلم موسیقی سریال پایتخت
سازمان سنجش ناسا کنکور ۱۴۰۳ خورشید
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه چین اوکراین حماس ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال فوتسال پرسپولیس استقلال تیم ملی فوتسال ایران بازی جام حذفی آلومینیوم اراک سپاهان تراکتور باشگاه پرسپولیس وحید شمسایی
هوش مصنوعی اپل آیفون تبلیغات همراه اول فناوری اینترنت سامسونگ گوگل بنیاد ملی نخبگان دانش بنیان
خواب موز بارداری دندانپزشکی کاهش وزن آلزایمر مالاریا