دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
خطمشیهای رقابتی
يک شرکت پس از تعيين و ارزيابى رقباى اصلى خود، بايد به تهيه خطمشىهاى کلى بازاريابى رقابتى بپردازد. به کمک اين خطمشىها مىتوان کالاى توليدى شرکت را در قياس با کالاهاى توليدى رقبا در بهترين جايگاه قرار داد. خطمشىهاى رقابتي، خطمشىهايى هستند که شرکت و محصول توليدى آن را از کارسازترين مزيت رقابتى ممکن برخوردار مىسازند. حال سؤال اين است که شرکت مىتواند از کدام خطمشىهاى کلى بازاريابى استفاده کند و کدام يک از اين خطمشىها، براى يک شرکت خاص يا براى قيمتها يا محصولات مختلف آن مناسب است؟ |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس دولت شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران افغانستان گشت ارشاد رئیسی
هواشناسی تهران قتل شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس فضای مجازی وزارت بهداشت سیل سلامت کنکور
قیمت خودرو خودرو تورم قیمت دلار مالیات دلار بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن ایران خودرو سایپا
تئاتر تلویزیون سریال سینمای ایران فیلم موسیقی سینما بازیگر کتاب
سازمان سنجش
اسرائیل فلسطین جنگ غزه رژیم صهیونیستی غزه حماس اوکراین ترکیه نوار غزه عراق طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس جام حذفی آلومینیوم اراک تراکتور
هوش مصنوعی اپل همراه اول تبلیغات فناوری آیفون گوگل سامسونگ ناسا
خواب موز کاهش وزن طول عمر دندانپزشکی آلزایمر بارداری ویروس روغن حیوانی