جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا

مراحل انتخاب منبع فروش کالا


مرحله بررسى (Survey) و جمع‌آورى اطلاعات، در اين مرحله منابع عرضه کالا بررسى شده و اطلاعات در مورد فاکس و آدرس فروشندگان را مى‌توانيم به طرق ذيل به‌دست آوريم:
- روزنامه‌هاى تجارى (Trad Journals) روزنامه‌هاى تجارى يکى از مهم‌ترين منابع براى دست‌يابى به اطلاعات در مورد فروشندگان کالا مى‌باشند.
- راهنماى تلفن. در کشورهاى خارجي، راهنماى تلفن به (yello page) معروف است.
- نمايشگاه‌هاى ملي، منطقه‌‌اى و بين‌المللي.
- بخش بازرگانى سفارت‌خانه‌هاى کشورهاى خارجى در کشور.
- از طريق شرکت‌هاى وارداتى مشابه.


همچنین مشاهده کنید