سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
تقسیم بازار، هدفگیری و تعیین جایگاه در بازار
مراحل اصلى در بازاريابى هدفدار عبارتند از: تقسيم بازار، هدفگيرى در بازار و جايگاهيابى در بازار | |
تقسيم بازار عبارت است از تقسيم بازار به گروههاى معينى از خريداران، خريدارانى که استحقاق کالا و ترکيب عناصر بازاريابى جداگانهاى دارند. در هدفگيرى در بازار شرکت خصوصيات اندازه و رشد هر قسمت بازار، جذابيت ساختارى و همسويى آن قسمت بازار منابع و اهداف شرکت را مورد ارزيابى قرار مىدهد. | |
پس از هدفگيرى نوبت به خطمشى جايگاهيابى مىرسد. جايگاه مکانى است که در قسمتهاى انتخاب شده در بازار اشغال مىشود. انتخاب جايگاه براساس صفات ويژه کالا، اوقات مصرف، طبقات خاص استفادهکنندگان يا طبقه کالا انجام مىگيرد. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی مجلس خلیج فارس دولت سیزدهم بابک زنجانی دولت حجاب لایحه بودجه 1403 بودجه شورای نگهبان مجلس یازدهم
قوه قضاییه هواشناسی سیل تهران شهرداری تهران فضای مجازی شورای شهر تهران سلامت شورای شهر پلیس قتل وزارت بهداشت
قیمت دلار خودرو قیمت طلا سایپا قیمت خودرو ایران خودرو دلار بازار خودرو بانک مرکزی مالیات تورم مسکن
تلویزیون محمدرضا گلزار سینما رسانه سینمای ایران فیلم سریال تئاتر رسانه ملی موسیقی بازیگر سریال پایتخت
سازمان سنجش انتخاب رشته بنیاد ملی نخبگان آموزش عالی
رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین غزه اسرائیل جنگ غزه حماس روسیه عربستان نوار غزه اوکراین ترکیه
فوتبال استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور باشگاه استقلال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال وحید شمسایی بازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر
هوش مصنوعی اینترنت تبلیغات اپل خودرو برقی همراه اول آیفون گوگل روزنامه سامسونگ ناسا
داروخانه سازمان غذا و دارو ویتامین خواب کاهش وزن دیابت طول عمر پرستار سلامت روان بارداری دندانپزشکی