دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
بازاریابی برای صادرات در نمایشگاه
در مورد بازاريابي، قضاوتهاى متفاوت و گاه متضادى وجود دارد. بعضى بازاريابى را عامل مصرفزدگي، مادىگرائى و احتياجات کاذب مىدانند. بعضى نيز عقيده دارند که بازاريابى قيمت تمام شده را افزايش مىدهد بدون اينکه به ارزش حقيقى کالا بيفزايد و صرفاً ارزش کاذب روانى مىآفريند. بعضى پا را فراتر گذاشته، ادعا مىکنند که بازاريابى چيزى جز بمباران تبليغاتى و فريبکارى نيست و باعث آلودگى فرهنگى مىشود. |
اما واقع امر اين است که رونق بازار، افزايش توليد ملى و شکوفائى اقتصاد بدون بازاريابى صحيح، به دشوارى قابل تصور است. با يک بازاريابى منطقى مىتوان از مشکلات توزيع تا حدى کاست، تقاضاى کالاهاى داخلى را افزايش داد، ترکيب را بهبود بخشيد و بالاخره به افزايش صادرات کمک نمود. |
همچنین مشاهده کنید
- معیارها و نحوه انتخاب نمایشگاه مناسب
- بازاریابی برای صادرات در نمایشگاه
- اهداف تشکیل
- تعیین بودجه
- غرفه و مدیریت غرفه
- تاریخچه نمایشگاهها (۴)
- تعریف و انواع نمایشگاه
- تاریخچه تشکیل نمایشگاههای بینالمللی
- برنامهریزی جهت شرکت در نمایشگاه (۴)
- اهداف تشکیل(۲)
- برنامهریزی جهت شرکت در نمایشگاه (۳)
- تاریخچه نمایشگاهها (۲)
- برنامهریزی جهت شرکت در نمایشگاه
- تاریخچه نمایشگاهها
- برنامهریزی جهت شرکت در نمایشگاه (۲)
- تاریخچه نمایشگاهها (۳)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
دولت مجلس شورای اسلامی علی شمخانی مجلس شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران انتخابات افغانستان گشت ارشاد رئیس جمهور
تهران شورای شهر هواشناسی شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس قتل فضای مجازی سیل کنکور وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
دلار خودرو تورم قیمت دلار مالیات قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن ایران خودرو سایپا
سریال نون خ پیمان معادی تئاتر تلویزیون فیلم سینمای ایران سینما بازیگر موسیقی سریال پایتخت ازدواج
سازمان سنجش خورشید
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه اوکراین حماس ترکیه نوار غزه عراق
فوتبال تیم ملی فوتسال ایران ایران پرسپولیس استقلال فوتسال بازی سپاهان باشگاه پرسپولیس جام حذفی آلومینیوم اراک تراکتور
هوش مصنوعی اپل آیفون ماه تبلیغات فناوری ناسا گوگل نخبگان مریخ
روانشناسی خواب موز کاهش وزن بارداری دندانپزشکی آلزایمر روغن حیوانی