یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
رسانههای مرکّب
رسانههاى مرکب، عبارتند از: رسانههائى که يک، دو يا چند رسانه مربوط به طبقهبندىهاى ياد شده را با يکديگر تلفيق مىکنند. نمونهاى بارز از رسانههاى مرکب آئينها و مراسم تشريفاتى هنرهاى نمايشى مانند رقص، آواز، نمايش عروسکي، تئاتر و اُپرا است. اين رسانهها زبان محاوره (به جز در رقص)، زبان حرکات، موزيک، صحنه، مصنوعات، لباس، دکوراسيون و غيره را با يکديگر تلفيق مىکنند. اگرچه رسانههاى مورد استفادهٔ آنها دائمى است، با اين وجود گذرا هستند. ارزش ارتباطى آنها لحظهاى است و به عبارت ديگر به همان لحظهٔ اجراء محدود مىشود. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
شورای نگهبان انتخابات حجاب حسین امیرعبداللهیان امیرعبداللهیان دولت مجلس شورای اسلامی جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی رسانه انتخابات مجلس دوازدهم
تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران سیل هواشناسی فضای مجازی سازمان هواشناسی باران سامانه بارشی یسنا هلال احمر آتش سوزی
قیمت دلار یارانه خودرو دلار قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن حقوق بازنشستگان بازار خودرو ایران خودرو ارز
نمایشگاه کتاب مسعود اسکویی تلویزیون صدا و سیما موسیقی کتاب مهران غفوریان صداوسیما سینمای ایران سریال سریال پایتخت حج
فسیل
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه نوار غزه اوکراین انگلیس یمن ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس رئال مادرید سپاهان مهدی طارمی لیگ برتر جواد نکونام بارسلونا باشگاه استقلال علی خطیر بازی
هوش مصنوعی اینستاگرام گوگل اپل آیفون پهپاد موبایل تبلیغات ناسا
کاهش وزن دیابت چای توت فرنگی اعتماد به نفس چاقی آلرژی