سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
زمینههای روانشناختی
همانگونه که در الگوى عمومى استفاده و رضامندي پالمگرين در نمودار مربوط به الگوى عمومى رضامندى از رسانهها مشاهده مىشود، در خانهٔ مربوط به ويژگىهاى فردي، موقعيت اجتماعى بىواسطه در کنار شرايط و خصوصيات روانشناختى قرار مىگيرد. اين نزديکى و خويشاوندى تصادفى نيست و حاصل سالها انديشه و تلاش براى فهم عوامل حياتى در شناخت الگوهاى مصرف رسانه از طرف مخاطب است. طرح اين ويژگىها و تعامل آنها با يکديگر از پيشرفتها مهم رويکرد بررسىهاى مربوط به استفاده و رضامندي از رسانهها است. جدا کردن اين دو زمينه در اين بحث صرفاً به منظور درک فرآيند تکوين اين ديدگاه و درک نحوهٔ تعامل و ارتباط اين دو زمينه است. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی اصفهان آمریکا دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی رهبر انقلاب دولت محمد اسلامی شورای نگهبان مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
تهران هواشناسی شهرداری تهران حجاب قتل زلزله آموزش و پرورش قوه قضاییه پلیس فضای مجازی شهرداری سلامت
مالیات خودرو سایپا قیمت طلا مسکن قیمت خودرو قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی بازار خودرو حقوق بازنشستگان بورس
نمایشگاه کتاب سینما تلویزیون دفاع مقدس سریال موسیقی تئاتر نمایشگاه کتاب تهران فیلم سینمای ایران کتاب صدا و سیما
سرطان دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس استقلال فوتبال ذوب آهن لیگ برتر نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی رئال مادرید سپاهان جواد نکونام
هوش مصنوعی سامسونگ ناسا موبایل آیفون مایکروسافت اپل گوگل فضاپیما باتری فضا اندروید
بیماران خاص کاهش وزن رژیم غذایی بیمه زایمان زیبایی دندانپزشکی افسردگی