دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
مدل ایلینوی
مدل ايلينوى در برنامهريزى ترويجى شامل هفت مرحله است که گروهى زير نظر جارلز کلارک در اکتبر ۱۹۹۰ بهنام مدل منطقى و مشکل بنياد برنامهريزى ايليونى را بهوجود آوردند، به اين شرح: | |
۱- معرفى نيازها و مشکلات. | |
۲- تعيين نقش ترويج و برآورد منابع مورد نياز. | |
۳- تعيين اولويتها، هدفها و منظورها. | |
۴- طرح برنامه. | |
۵- اجراء برنامه. | |
۶- تعيين دستآوردها و گزارش آنها. | |
۷- تعيين آيندهٔ برنامه. | |
مدل مزبور از اين جهت مشکل بنياد ناميده مىشود که بر پايهٔ کشف و حل کردن مشکلات واقعى مولدان کشاورزى و بهرهوران منابع طبيعى شکل گرفته است. مراحل هفتگانهٔ مدل مورد بحث بهصورت گامهاى مشروط و مربتط با هم در نموار (منطقى مشکل بنياد برنامهريزي) نشان داده شده است. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران آمریکا شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی
فضای مجازی هواشناسی قتل تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران سیلاب سامانه بارشی آموزش و پرورش سازمان هواشناسی باران سلامت
خودرو بانک مرکزی بنزین قیمت دلار بازار خودرو قیمت طلا قیمت خودرو دلار یارانه مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان
مهاجرت تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی موسیقی سریال مهران غفوریان
معماری
اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا نوار غزه جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر جواد نکونام رئال مادرید سپاهان بارسلونا بازی لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس
باتری گوگل آیفون اینستاگرام مایکروسافت سامسونگ اپل ناسا عکاسی
ویتامین کاهش وزن استرس توت فرنگی سیگار فشار خون کبد چرب