چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
فعال بودن مخاطب
بر مبناى رويکرد استفاده و رضامندي، مخاطب مصرفکنندهٔ فعال رسانه است (کاتز، بلاملر، گورويچ، ۱۹۷۴). در اين رويکرد مخاطب از آن رو فعال است که به دنبال رضامندى است و باور دارد که انتخاب رسانه، رضامندى مورد نظرش را فراهم خواهد آورد. همچنين، مشارکت فعالانهٔ مخاطب با رسانه بر رضامندى حاصل و رفتار رسانهاى اثر مىگذارد (لين -Lin-، در ۱۹۷۷). گروهى از محققان هوادار اين رويکرد به ابعاد مختلف فعال بودن مخاطب پرداختهاند و اين ابعاد را در ابعاد زمانى گوناگون (قبل، در حين و بعد از استفاده از رسانه) بررسى کردهاند. از سوى ديگر، محققان به انواع مختلف استفاده از رسانه، بهطور کلى پرداخته و استفادههاى هدفمند را از ديدگاههاى مختلف و با توجه به متغيرهاى گوناگون مداخلهکننده بررسى کردهاند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حماس دولت سیزدهم آمریکا رافائل گروسی دولت رهبر انقلاب اصفهان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان رئیس جمهور مجلس
سلامت تهران بارش باران هواشناسی شهرداری تهران قتل حجاب پلیس آموزش و پرورش فضای مجازی شهرداری وزارت بهداشت
خودرو مسکن حقوق بازنشستگان مالیات سایپا قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی بورس
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینما تئاتر دفاع مقدس سریال سینمای ایران موسیقی کتاب
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه ترکیه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر ذوب آهن لیگ قهرمانان اروپا نساجی لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی سامسونگ ناسا آیفون مایکروسافت گوگل باتری فضاپیما ماهواره
بیماران خاص استرس کاهش وزن بیمه زیبایی دندانپزشکی فشار خون