یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 19 May, 2024
مجله ویستا
فعال بودن مخاطب
بر مبناى رويکرد استفاده و رضامندي، مخاطب مصرفکنندهٔ فعال رسانه است (کاتز، بلاملر، گورويچ، ۱۹۷۴). در اين رويکرد مخاطب از آن رو فعال است که به دنبال رضامندى است و باور دارد که انتخاب رسانه، رضامندى مورد نظرش را فراهم خواهد آورد. همچنين، مشارکت فعالانهٔ مخاطب با رسانه بر رضامندى حاصل و رفتار رسانهاى اثر مىگذارد (لين -Lin-، در ۱۹۷۷). گروهى از محققان هوادار اين رويکرد به ابعاد مختلف فعال بودن مخاطب پرداختهاند و اين ابعاد را در ابعاد زمانى گوناگون (قبل، در حين و بعد از استفاده از رسانه) بررسى کردهاند. از سوى ديگر، محققان به انواع مختلف استفاده از رسانه، بهطور کلى پرداخته و استفادههاى هدفمند را از ديدگاههاى مختلف و با توجه به متغيرهاى گوناگون مداخلهکننده بررسى کردهاند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی ایران رئیسی بالگرد ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی سقوط بالگرد رئیسی دولت سیزدهم دولت مجلس
هلال احمر سیل تهران مشهد هواشناسی حوادث سیل مشهد سیلاب سلامت بارش باران آموزش و پرورش خراسان رضوی
خودرو قیمت دلار دلار یارانه قیمت خودرو بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو قیمت طلا مالیات بورس مسکن
سینما نمایشگاه کتاب رادیو سینمای ایران لیلا حاتمی موسیقی زری خوشکام علی حاتمی کتاب تلویزیون فیلم نمایشگاه کتاب تهران
قرآن ایلان ماسک
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس چین اوکراین نوار غزه لبنان
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر انگلیس لیگ برتر منچسترسیتی فدراسیون فوتبال تراکتور بازی بارسلونا باشگاه پرسپولیس اشکان دژاگه
هوش مصنوعی هواپیما گوگل ناسا آیفون موبایل اپل تبلیغات اینترنت فناوری
خواب استرس سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی رژیم غذایی کاهش وزن پزشک سلامت روان ویتامین دیابت