پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی مجدد برای صادرات
از طرف ديگر نمايشگاه، عرصه بسيار مناسبى است که در آن مىتوان عليه وضعيت نامطلوب صادرات کالاهاى غيرنفتى کشور به مبارزه برخاست. بهطورى که از آمارهاى جهانى استنباط مىشود، بازار بسيارى از محصولات صادراتى کشورمان به شدت توسط رقباى ما مورد تهاجم قرار گرفته و سهم کشور ما که تا اين اواخر در موقعيت رهبرى بازار اين کالاها قرار داشت به سرعت رو به نقصان گذاشته است. براى مبارزه با اين حالت زيانبار بايد دست به بازاريابى مجدد (Remarketing) زد. به اين منظور بايد کالا و شرايط عرضه آن را با کالاى مشابه ساير شرکتها و شرايط عرضه آنها در سطح جهانى مورد مقايسه قرار داد و با کشف ويژگىهاى نسبى کالاهاى توليدى خود، نقاط ضعف را تخفيف و نقاط قوت آن را تقويت نمود. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا اسرائیل روز معلم رهبر انقلاب دولت معلمان مجلس شورای اسلامی بابک زنجانی خلیج فارس مجلس دولت سیزدهم
تهران زلزله آتش سوزی معلم پلیس شهرداری تهران سیل قوه قضاییه فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت خودرو قیمت طلا بازار خودرو خودرو قیمت دلار دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران روز کارگر قیمت
فیلم سینمایی تلویزیون سریال سینما مسعود اسکویی سینمای ایران دفاع مقدس موسیقی تئاتر فیلم
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه چین نوار غزه ترکیه عربستان یمن اوکراین
فوتبال استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور باشگاه استقلال لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی همراه اول اپل تلفن همراه اینستاگرام گوگل پهپاد تبلیغات وزیر ارتباطات ناسا
فشار خون کاهش وزن دیابت بیماری قلبی کبد چرب ویتامین قهوه