سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
روابط میانگروهی در الگوی حل مسأله
در الگوى حل مسأله، تنها معلم نيست که با تکتک شاگردان ارتباط برقرار مىکند، بلکه همه شاگردان با همديگر و نيز با معلم در ارتباط هستند. ارتباط دوجانبه است، گاهى بصورت فردى و گاهى بصورت جمعي. معلم عضوى از گروه است و برنامهها و مفاهيم تحميل نمىشوند. شاگردان با اشتياق و علاقه با هم در جهت حل مسأله تلاش مىکنند و در صورت مواجهه با مشکل، از معلم کمک مىگيرند. نقش معلم نقش مشاور و راهنماست. در اين الگو، تازهترين نظام کلاسدارى اجرا مىشود. چگونگى ارتباطات و جو کلاس در پيشرفت و رضايتخاطر معلم و شاگردان تأثير فراوانى دارد. ارتباط اعضاى کلاس با هم و با معلم بسيار عميق و بر اساس احترام و محبت متقابل است. آنان در اين ارتباطات متقابل، نگرشها، ارزشها، مهارتها و دانشهاى جديد مىآموزند و اشکالات رفتارى خود را اصلاح مىکنند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
خلیج فارس مجلس حجاب مجلس شورای اسلامی روز معلم بودجه شورای نگهبان دولت سیزدهم مجلس یازدهم جمهوری اسلامی ایران قالیباف جهان
پایتخت سلامت تهران شهرداری تهران هواشناسی فضای مجازی شورای شهر شورای شهر تهران سیل قتل پلیس وزارت بهداشت
خودرو ارز دولت قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو مالیات دلار بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن
مهران مدیری تلویزیون سریال رسانه تئاتر سینمای ایران فیلم سینما موسیقی سریال پایتخت
سازمان سنجش انتخاب رشته
غزه جنگ غزه رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا حماس روسیه عربستان نوار غزه اوکراین ترکیه عراق
فوتبال استقلال پرسپولیس سپاهان تیم ملی فوتسال ایران تراکتور فوتسال بازی وحید شمسایی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر
هوش مصنوعی اپل اینستاگرام همراه اول تبلیغات گوگل ایرانسل فناوری روزنامه آیفون
ویتامین مواد غذایی سازمان غذا و دارو طول عمر سلامت روان بارداری پرستار دندانپزشکی هندوانه