یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
برنامهریزی، اجرا و کنترل برنامههای بازاریابی
يک شرکت بهعنوان اولين قدم، برنامههاى کلى استراتژيک خود را تهيه مىکند.اين برنامهها که تمام فعاليتهاى شرکت را در بر مىگيرند، سپس بهصورت برنامههاى بازاريابى و برنامههاى ديگرى براى هر قسمت، هر کالا و هر مارک ديگرى در مىآيند. | |
يک شرکت با اجرا، برنامههاى استراتژيک را به فعاليتهايى مبدل مىکند که دستيابى به اهداف استراتژيک شرکت را ميسر مىکند. برنامههاى بازاريابى با همکارى کارکنان دايره بازاريابي، ساير کارکنان و افرادى خارج از شرکت اجرا مىشوند. مرحله کنترل، شامل اندازهگيرى و ارزيابى نتايج حاصله از اجراى برنامهها و فعاليتهاى بازاريابى است و نيز انجام اقدامات اصلاحى مورد نياز براى اطمينان از اينکه اهداف از پيش تعيينشده، متحقق خواهند شد. تجزيهوتحليل بازاريابى نيز اطلاعات و ارزيابىهايى را فراهم مىکند که براى تمام فعاليتهاى ديگر مديريت بازاريابى مورد نياز هستند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
مجلس مجلس شورای اسلامی ایران حجاب شورای نگهبان دولت دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران جنگ رئیسی افغانستان گشت ارشاد
تهران هواشناسی شهرداری تهران پلیس دستگیری وزارت بهداشت سیل قتل سلامت کنکور سازمان هواشناسی تصادف
قیمت دلار مالیات خودرو قیمت خودرو دلار بانک مرکزی بازار خودرو قیمت طلا سایپا مسکن ارز ایران خودرو
زنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد خزاعی سریال تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران فیلم سریال پایتخت سینما موسیقی قرآن کریم
کنکور ۱۴۰۳ خورشید
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه آمریکا روسیه چین اوکراین حماس عربستان ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال فوتسال بازی سپاهان جام حذفی آلومینیوم اراک تراکتور تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس رئال مادرید
فناوری همراه اول تبلیغات گوگل اپل سامسونگ ناسا آیفون بنیاد ملی نخبگان ربات
خواب بارداری دندانپزشکی میوه مالاریا