چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
افکار عمومی و شیوههای اقناع
تاریخ نشر : ۸۴۱۲۰۱
تیراژ : ۳۲۰۰
تعداد صفحه : ۲۲۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۶۷۱-۷۱-۳
رده دیویی : ۳۰۳.۳۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : گالینگور
محل نشر : تهران
نویسنده : متولی - کاظم
نگارنده ابتدا نگاهی میافکند به زمینهها و بسترهایی که با افکار عمومی ـ یکی از نشانههای مدنیت و دموکراسی ـ مرتبط بوده و به نحوی با آن در تعامل هستند. این زمینهها شامل مفاهیمی است چون ارتباطات، انواع آن، عناصر ارتباطات، فرآیند ارتباط، ارتباط یک سویه و دو سویه، اطلاعات و گسترهی آن، تبلیغات، و اقناع و روابط عمومی. در بخش دوم کتاب، مقولهی افکار عمومی به طور مستقل و از جهات مختلف بررسی شده است. در این بخش مباحثی چون پیشینه و اهمیت افکار عمومی، انواع افکار عمومی و مولفههای آن، سنجش افکار عمومی و شیوههای اقناع آمده است. از جمله ویژگیهای افکار عمومی در کتاب میتوان به تازگی آنها، طرح عمومی داشتن و این که میتوانند به بحث و مناقشه گذاشته شوند یاد کرد. نیز منظور از اقناع یعنی ویژگیهایی که ما را به متقاعد ساختن دیگران هدایت میکند و عدم آن به نفی تلاشهای ارتباطی میانجامد. از شیوههای اقناع نیز میتوان به صداقت، صراحت، مرغوبیت و حقانیت، ترتیب و تنظیم، و استفاده از ابزار مناسب اشاره کرد.
تیراژ : ۳۲۰۰
تعداد صفحه : ۲۲۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۶۷۱-۷۱-۳
رده دیویی : ۳۰۳.۳۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : گالینگور
محل نشر : تهران
نویسنده : متولی - کاظم
نگارنده ابتدا نگاهی میافکند به زمینهها و بسترهایی که با افکار عمومی ـ یکی از نشانههای مدنیت و دموکراسی ـ مرتبط بوده و به نحوی با آن در تعامل هستند. این زمینهها شامل مفاهیمی است چون ارتباطات، انواع آن، عناصر ارتباطات، فرآیند ارتباط، ارتباط یک سویه و دو سویه، اطلاعات و گسترهی آن، تبلیغات، و اقناع و روابط عمومی. در بخش دوم کتاب، مقولهی افکار عمومی به طور مستقل و از جهات مختلف بررسی شده است. در این بخش مباحثی چون پیشینه و اهمیت افکار عمومی، انواع افکار عمومی و مولفههای آن، سنجش افکار عمومی و شیوههای اقناع آمده است. از جمله ویژگیهای افکار عمومی در کتاب میتوان به تازگی آنها، طرح عمومی داشتن و این که میتوانند به بحث و مناقشه گذاشته شوند یاد کرد. نیز منظور از اقناع یعنی ویژگیهایی که ما را به متقاعد ساختن دیگران هدایت میکند و عدم آن به نفی تلاشهای ارتباطی میانجامد. از شیوههای اقناع نیز میتوان به صداقت، صراحت، مرغوبیت و حقانیت، ترتیب و تنظیم، و استفاده از ابزار مناسب اشاره کرد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیس جمهور مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه دولت سیزدهم رهبر انقلاب مجلس شورای نگهبان صادق زیباکلام قوه قضائیه مجلس دوازدهم
قتل تهران پلیس هواشناسی شهرداری تهران آموزش و پرورش بارش باران دستگیری پلیس راهور سازمان هواشناسی سیل وزارت بهداشت
یارانه قیمت خودرو دلار قیمت دلار بانک مرکزی قیمت طلا خودرو سایپا بازار خودرو بورس مسکن ایران خودرو
فردوسی آلیس مونرو نمایشگاه کتاب همایون شجریان سحر دولتشاهی کتاب نمایشگاه کتاب تهران شاهنامه سینمای ایران تلویزیون دفاع مقدس
دانشگاه تهران وزارت علوم فضا تحقیقات و فناوری
اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا غزه فلسطین روسیه جنگ غزه حماس نوار غزه افغانستان اوکراین طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر ایران مهدی طارمی فولاد بازی جواد نکونام
گوگل هوش مصنوعی همراه اول موبایل ناسا تبلیغات تلفن همراه هواپیما نوآوری شفق قطبی دوربین
زوال عقل کاهش وزن ویتامین کودک نمک دیابت سلامت روان پرستار