شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا


پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی مورد: منطقه 3 و 19 شهر تهران


پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی مورد: منطقه 3 و 19 شهر تهران
نویسنده : فردرو - محسنصداقت‌زادگان - شهناز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۲/۱۴
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳۰۹۵۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۰۳-۱

موضوع تحقیق حاضر, بررسی عوامل موثر بر مصرف برخی از کالاهای فرهنگی است که با بهره‌گیری از روش پیمایشی و با استفاده از 500نفر نمونه, در دو منطقه جنوبی و شمالی از شهر تهران انجام شده است .در این پژوهش, مفهوم مصرف کالاهای فرهنگی با ساعات تماشای تلویزیون, رادیو, و ویدئو در هفته, همچنین سینما و تئاتر در سال, تعداد عنوان کتاب مطالعه شده در ماه, تعداد عنوان‌های روزنامه مورد مطالعه, موسیقی, ورزش, فعالیت‌های هنری و ماهواره ارزیابی شده است .


همچنین مشاهده کنید