شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی مورد: منطقه 3 و 19 شهر تهران
نویسنده : فردرو - محسنصداقتزادگان - شهناز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۲/۱۴
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳۰۹۵۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۰۳-۱
موضوع تحقیق حاضر, بررسی عوامل موثر بر مصرف برخی از کالاهای فرهنگی است که با بهرهگیری از روش پیمایشی و با استفاده از 500نفر نمونه, در دو منطقه جنوبی و شمالی از شهر تهران انجام شده است .در این پژوهش, مفهوم مصرف کالاهای فرهنگی با ساعات تماشای تلویزیون, رادیو, و ویدئو در هفته, همچنین سینما و تئاتر در سال, تعداد عنوان کتاب مطالعه شده در ماه, تعداد عنوانهای روزنامه مورد مطالعه, موسیقی, ورزش, فعالیتهای هنری و ماهواره ارزیابی شده است .
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران مجلس شورای اسلامی مجلس حجاب دولت جمهوری اسلامی ایران رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم توماج صالحی گشت ارشاد پاکستان
تهران قتل شهرداری تهران سیل کنکور هواشناسی پلیس سلامت سازمان هواشناسی سازمان سنجش زنان وزارت بهداشت
قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا خودرو دلار بازار خودرو مسکن سایپا بانک مرکزی ارز ایران خودرو تورم
فضای مجازی سینمای ایران سینما سریال پایتخت تلویزیون کیومرث پوراحمد سریال موسیقی رهبر انقلاب فیلم ترانه علیدوستی مهران مدیری
کنکور ۱۴۰۳ اینترنت عبدالرسول پورعباس
رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا فلسطین غزه جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا وحید شمسایی لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی سرطان سامسونگ اپل فناوری ناسا الماس نخبگان بنیاد ملی نخبگان ربات
سازمان غذا و دارو کاهش وزن بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل