دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


ارتباط با مشتری


ارتباط با مشتری
نویسنده : کارترایت - راجر
مترجم : پارساییان - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۲/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۳۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۵۴۱۵ HF/۵/ک۱۷ف‌لا۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۲۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۸۹۳-۳۴-۵

مطالب آغازین کتاب, شامل تعریفی از 'مشتری', مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی, مشتری‌گرایی و محصول‌گرایی و مانند آن است که در پی آن خاطر نشان می‌شود که 'به مشتری باید براساس تکرار داد و ستد, به صورت ارزش مادام العمر, نگاه کرد'. مباحث بعدی کتاب سیر تکاملی ارتباط با مشتری, ارتباط با مشتری از بعد الکترونیک و در گستره جهانی, تامین رضایت مشتری, سازمان‌های موفق در ارتباط با مشتری, نیز طرح دیدگاه صاحب‌نظران در خصوص مشتری است. در بخش‌های انتهایی کتاب, منابع مربوط به ارتباط با مشتری معرفی شده نیز به راه‌های ایجاد و حفظ ارتباط موثر با مشتری اشاره گردیده است.


همچنین مشاهده کنید