شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا


روش‌های جذب مشتری و بهبود مدیریت در شعب بانک‌ها


روش‌های جذب مشتری و بهبود مدیریت در شعب بانک‌ها
نویسنده : کارخانه‌ای - بهرامفرشی‌نظری - چنگیز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۱۶
رده دیویی : ۳۳۲.۱۷۵
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۱۷۴-۶۴-۰

در این کتاب روش‌های جلب مشتری و بهبود مدیریت در شعب بانک‌ها برای کارکنان بانک‌ها تشریح شده است .نگارنده ابتدا تعاریفی از بازاریابی, مشتری, نظام بانکی, خدمات و عوامل موثر بر بازاریابی به دست می‌دهد ;سپس 'استراتژی‌های تبلی‌ غ برای جلب رضایت مشتری 'را بازگو می‌کند .وی در ادامه 'راه‌های تقویت کیفیت گرایی 'و 'کیفیت خدمات در تفکر کیفیت‌گرایی 'را توضیح داده شده است . پایان بخش کتاب, حاوی پیشنهادهایی برای موفقیت در بازاریابی است .


همچنین مشاهده کنید