شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
روشهای جذب مشتری و بهبود مدیریت در شعب بانکها
نویسنده : کارخانهای - بهرامفرشینظری - چنگیز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۱۶
رده دیویی : ۳۳۲.۱۷۵
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۱۷۴-۶۴-۰
در این کتاب روشهای جلب مشتری و بهبود مدیریت در شعب بانکها برای کارکنان بانکها تشریح شده است .نگارنده ابتدا تعاریفی از بازاریابی, مشتری, نظام بانکی, خدمات و عوامل موثر بر بازاریابی به دست میدهد ;سپس 'استراتژیهای تبلی غ برای جلب رضایت مشتری 'را بازگو میکند .وی در ادامه 'راههای تقویت کیفیت گرایی 'و 'کیفیت خدمات در تفکر کیفیتگرایی 'را توضیح داده شده است . پایان بخش کتاب, حاوی پیشنهادهایی برای موفقیت در بازاریابی است .
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران مجلس شورای اسلامی مجلس حجاب دولت دولت سیزدهم رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی گشت ارشاد توماج صالحی جمهوری اسلامی ایران
تهران قتل شهرداری تهران سیل هواشناسی پلیس کنکور وزارت بهداشت بیمارستان سلامت زنان سازمان سنجش
قیمت دلار خودرو قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن ارز ایران خودرو تورم
سینمای ایران سینما سریال تلویزیون سریال پایتخت قرآن کریم موسیقی رهبر انقلاب فیلم ترانه علیدوستی مهران مدیری کتاب
کنکور ۱۴۰۳ اینترنت عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین غزه جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک فوتسال بازی تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا سپاهان
هوش مصنوعی نخبگان سامسونگ مدیران خودرو اپل فناوری آیفون ناسا بنیاد ملی نخبگان ربات رونمایی
سازمان غذا و دارو کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا افسردگی آلزایمر