دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
تاکتیک فروش
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۰۱
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۱۲-۱۱۵-۵
شماره کنگره : ۸۵۳۰۱۰۱۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸۵
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : راد - محمد
نویسنده : هیمن - استیون
نویسنده : سانچز - دایان
نویسنده : تولجا - تد
نویسنده در این کتاب فن و تاکتیک فروش را با این اهداف تشریح مینماید: 1- چگونه از زمانهای محدود ملاقات حداکثر استفاده را ببریم، به عبارت دیگر چگونه وقت خود را بهینهسازی نماییم، زیرا ملاقاتهایی که بدون پشتوانه و برنامه باشند صرفا انجام تکلیف و صرف وقت بدون نتیجه است. ممکن است اتفاقی و شانسی نتایجی به دست آید اما جنبی و زودگذر است. 2- وظایفی که دوطرف یعنی هم خریدار و هم فروشنده باید در بین دو ملاقات انجام دهند تا احساس رضایت و پیروزی کنند. 3- نگارنده در کتاب همچنین از چگونگی پیشرفت کار معیارهای ارزیابی به دست میدهد تا علاوه بر امکان تصحیح و انطباق با تغییرات روزمره دنیای تجارت امروز، بتوان پیشرفت کار و میزان نزدیک شدن به نتیجه را نیز ارزیابی نمود و بدین صورت ملاقاتهای تکراری و بدون نتیجه را موقت یا دایم حذف کرد و وقت را بیهوده تلف نکرد و وقت خود را به مواردی اختصاص دهیم که بتوان در آنها رسیدن به نتیجه را پیشبینی کرد'.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۱۲-۱۱۵-۵
شماره کنگره : ۸۵۳۰۱۰۱۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸۵
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : راد - محمد
نویسنده : هیمن - استیون
نویسنده : سانچز - دایان
نویسنده : تولجا - تد
نویسنده در این کتاب فن و تاکتیک فروش را با این اهداف تشریح مینماید: 1- چگونه از زمانهای محدود ملاقات حداکثر استفاده را ببریم، به عبارت دیگر چگونه وقت خود را بهینهسازی نماییم، زیرا ملاقاتهایی که بدون پشتوانه و برنامه باشند صرفا انجام تکلیف و صرف وقت بدون نتیجه است. ممکن است اتفاقی و شانسی نتایجی به دست آید اما جنبی و زودگذر است. 2- وظایفی که دوطرف یعنی هم خریدار و هم فروشنده باید در بین دو ملاقات انجام دهند تا احساس رضایت و پیروزی کنند. 3- نگارنده در کتاب همچنین از چگونگی پیشرفت کار معیارهای ارزیابی به دست میدهد تا علاوه بر امکان تصحیح و انطباق با تغییرات روزمره دنیای تجارت امروز، بتوان پیشرفت کار و میزان نزدیک شدن به نتیجه را نیز ارزیابی نمود و بدین صورت ملاقاتهای تکراری و بدون نتیجه را موقت یا دایم حذف کرد و وقت را بیهوده تلف نکرد و وقت خود را به مواردی اختصاص دهیم که بتوان در آنها رسیدن به نتیجه را پیشبینی کرد'.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران دولت علی شمخانی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران افغانستان گشت ارشاد رئیس جمهور
تهران سلامت شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس قتل فضای مجازی سیل کنکور وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
دلار ارز تورم قیمت دلار مالیات خودرو قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن ایران خودرو
سریال پیمان معادی تئاتر تلویزیون فیلم سینمای ایران سینما بازیگر موسیقی سریال پایتخت ازدواج
سازمان سنجش خورشید
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه اوکراین حماس ترکیه نوار غزه عراق
فوتبال استقلال پرسپولیس فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی سپاهان باشگاه پرسپولیس تراکتور جام حذفی آلومینیوم اراک لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی اپل آیفون ماه تبلیغات فناوری ناسا گوگل سامسونگ نخبگان
خواب موز کاهش وزن بارداری دندانپزشکی آلزایمر روغن حیوانی