دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
یادگیری خردسالان: تکلم و تفکر: در خانه و در مدرسه: قابل استفاده برای دانشجویان رشتههای علوم تربیتی و روانشناسی، والدین، مربیان و پژوهشگران
تاریخ نشر : ۸۴۰۸۰۴
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۶۴۴-۳۸-۸
رده دیویی : ۱۵۵.۴۲۳۳۱۵
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : تیزارد - باربارا
نویسنده : هاکس - مارتین
مترجم : جوانمرد - غلامحسین
گزارش حاضر، دربارهی ارزیابی گفت و گوی دختر بچههای چهارساله در کودکستان با معلمهایشان و در خانه با مادرانشان است. بر اساس این پژوهش، نگارنده میگوید: 'گفت و گوی کودکان با معلمان در مقایسه با گفت و گو با مادران، کاملا فرق میکرد، پرمایگی، عمق و تنوعی که مشخصهی مکالمات موجود در خانه بود، در کودکستان از بین میرفت. هم چنین حس تقلای ذهنی و تلاش برای برقراری ارتباط از هر دو طرف، جزء این مشخصهها بود: اما این کودکی که در کودکستان بود، دیگر آن کودک معمایی و پرسشگر در خانه، نبود. در کودکستان، کودک هنگام صحبت کردن با کارکنان، آرام به نظر میرسید و گفت گوهای او اساسا بیشتر به جواب دادن سئوالات محدود میشد تا پرسیدن آنها و یا این کودک در مورد کودکان دیگر و وسایل بازی کمتر به مبادلهی کلاس میپرداخت. این تفاوتها، بین گفت و گوهای خانه و کودکستان، به ویژه در رابطه با کودکان طبقه پایین، امر مسلمی بود. در مقایسه با کودکان طبقهی متوسط، کودکان طبقهی پایین به احتمال بیشتری ساکت بودند، در گفت و گو نقش منفعلانهای بازی میکردند و از پرسش، امتناع میکردند'.
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۶۴۴-۳۸-۸
رده دیویی : ۱۵۵.۴۲۳۳۱۵
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : تیزارد - باربارا
نویسنده : هاکس - مارتین
مترجم : جوانمرد - غلامحسین
گزارش حاضر، دربارهی ارزیابی گفت و گوی دختر بچههای چهارساله در کودکستان با معلمهایشان و در خانه با مادرانشان است. بر اساس این پژوهش، نگارنده میگوید: 'گفت و گوی کودکان با معلمان در مقایسه با گفت و گو با مادران، کاملا فرق میکرد، پرمایگی، عمق و تنوعی که مشخصهی مکالمات موجود در خانه بود، در کودکستان از بین میرفت. هم چنین حس تقلای ذهنی و تلاش برای برقراری ارتباط از هر دو طرف، جزء این مشخصهها بود: اما این کودکی که در کودکستان بود، دیگر آن کودک معمایی و پرسشگر در خانه، نبود. در کودکستان، کودک هنگام صحبت کردن با کارکنان، آرام به نظر میرسید و گفت گوهای او اساسا بیشتر به جواب دادن سئوالات محدود میشد تا پرسیدن آنها و یا این کودک در مورد کودکان دیگر و وسایل بازی کمتر به مبادلهی کلاس میپرداخت. این تفاوتها، بین گفت و گوهای خانه و کودکستان، به ویژه در رابطه با کودکان طبقه پایین، امر مسلمی بود. در مقایسه با کودکان طبقهی متوسط، کودکان طبقهی پایین به احتمال بیشتری ساکت بودند، در گفت و گو نقش منفعلانهای بازی میکردند و از پرسش، امتناع میکردند'.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
خلیج فارس ایران مجلس شورای اسلامی آمریکا مجلس دولت شورای نگهبان حجاب بودجه دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران مجلس یازدهم
شهرداری تهران هواشناسی تهران فضای مجازی قتل شهرداری شورای شهر پلیس شورای شهر تهران سیل وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
ایران خودرو قیمت دلار خودرو قیمت خودرو دلار بازار خودرو مالیات بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن تورم
تلویزیون سریال رسانه تئاتر سینمای ایران موسیقی فیلم بازیگر رسانه ملی سینما کتاب قرآن کریم
دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش انتخاب رشته باتری
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه اوکراین نوار غزه ترکیه عراق طوفان الاقصی
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال بازی تراکتور لیگ برتر جام حذفی آلومینیوم اراک باشگاه پرسپولیس
اپل همراه اول امارات ایلان ماسک گوگل تبلیغات ایرانسل آیفون فناوری سامسونگ ناسا
مواد غذایی سازمان غذا و دارو خواب دیابت سلامت روان بارداری مالاریا دندانپزشکی