دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
حمایت از مشتری در یک هفته
نویسنده : ولمین - جان
مترجم : نمازی - بنفشه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۱۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۱۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۳۳۴۸-۵-۸
در بیست و دومین شماره از مجموعه کتابهای مدیریتی 'انجمن مدیریت انگلستان' موضوع جلب رضایت مشتری به زبانی ساده و کاربردی شرح داده شده است .نگارنده نخست مفهوم کلی حمایت از مشتری و نقش و تاثیر آن را به منظور کسب منافع شرکت بیان داشته, سپس از عواملی یاد میکند که حمایت از مشتری را تحتتاثیر قرار میدهد' .شیوههای ارتقای روابط با مشتری', 'چگونگی تبدیل شکایات به تجربههای مثبت 'و 'لزوم استقرار استانداردها و نظارت بر نتایج حاصل از آنها 'از دیگر مباحث این کتاب است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب صادق زیباکلام مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم انتخابات مجلس دوازدهم دولت انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور
هواشناسی فضای مجازی حج تمتع قتل سیل تهران شهرداری تهران زلزله سلامت سازمان هواشناسی وزارت بهداشت پلیس
قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا خودرو سایپا مسکن گاز بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو بورس بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران سالار عقیلی کتاب سینمای ایران زنان تلویزیون رضا عطاران دفاع مقدس سینما نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران تئاتر
موبایل آیفون فناوری کره زمین
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه روسیه حماس آمریکا افغانستان سازمان ملل اوکراین رفح
فوتبال استقلال مهدی طارمی پرسپولیس رئال مادرید لیگ برتر هوادار باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی سپاهان
هوش مصنوعی شفق قطبی نوآوری ناسا طوفان خورشیدی اپل ایلان ماسک تبلیغات گوگل
سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی رژیم غذایی دیابت درمان ناباروری بارداری زایمان توت فرنگی افسردگی