دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا


حمایت از مشتری در یک هفته


حمایت از مشتری در یک هفته
نویسنده : ولمین - جان
مترجم : نمازی - بنفشه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۱۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۱۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۳۳۴۸-۵-۸

در بیست و دومین شماره از مجموعه کتاب‌های مدیریتی 'انجمن مدیریت انگلستان' موضوع جلب رضایت مشتری به زبانی ساده و کاربردی شرح داده شده است .نگارنده نخست مفهوم کلی حمایت از مشتری و نقش و تاثیر آن را به منظور کسب منافع شرکت بیان داشته, سپس از عواملی یاد می‌کند که حمایت از مشتری را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد' .شیوه‌های ارتقای روابط با مشتری', 'چگونگی تبدیل شکایات به تجربه‌های مثبت 'و 'لزوم استقرار استانداردها و نظارت بر نتایج حاصل از آنها 'از دیگر مباحث این کتاب است .