شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


ابزارهای مسئولیت اجتماعی سازمانی برای سرآمدی


تاریخ نشر : ۸۴۱۱۱۰
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۷۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۹۸۳-۵۱-۴
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۸
نوع اثر : تالیف و ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : اصفهان
نویسنده : رضایتمند - علیرضا
نویسنده : قاسمی - ساسان

این کتاب از مجموعه‌ی دانش‌پژوهان برای کسب و کارهای حرفه‌ای و رهبرانی که در ایجاد خط مشی‌ها و راهبردهای مسئولیت‌های اجتماعی سازمانی نقش دارند قابل استفاده است. هم‌چنین به منظور پرداختن به نیازهای سازمان و ذینفعان و نیز اندازه‌گیری منافع حاصل از آن می‌توان این کتاب را مورد استفاده قرار داد. موضوعات کتاب عبارت‌اند از: در کتاب ابتدا 'چارچوب EFQM برای CSR'، اشاره می‌شود؛ سپس پنج کام اصلی برای CSR، تشریح می‌گردد که عبارت‌اند از: 1- ایجاد آگاهی و تعهد، 2- شناسایی ذینفعان، نیازمندی‌ها و انتشاراتشان، 3- هدایت خودارزیابی در مقابل چارچوب FQM برای CSR، 4- بهبود فعالیت‌های سازمان، 5- مرور و گزارش عملکرد CSR.